Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning nu kommer äntligen bilder på Thengill när han för första gången drar vagnen med matte i... vad tycker ni om vagnen/selen(det man kan...
2
Svar
32
· Visningar
2 341
Senast: Gullan86
·
Ö
Körning Är inte så insatt i körning som tävlingsgren, undrar om någon vänlig själ kan hjälpa mig? Jag har en korsningsponny, sto, liten B, född...
Svar
19
· Visningar
1 300
Senast: moonlightgarden
·
Körning Har lite frågor till mer kunnigt folk om bett. Liverpoolstång med fasta sidor- vad innebär det? för hästen, för mig Liverpoolstång...
2
Svar
22
· Visningar
3 223
Senast: Nora
·
Körning Jag har en arabvalack som är körd i par i flera år tillsammans med sin halvbror. De tränades i bla maraton och var ett stabilt par...
Svar
1
· Visningar
1 037
·
Körning Jag ska skaffa ny sele och vill att mina hästar ska kunna "dela på" en sele helst. Måtten på min b-ponny islänning är brösta 90 cm och...
Svar
3
· Visningar
1 071
Senast: Snoffan_03
·
P
Körning Jo, jag och Valdemar skull till och sko om Kotte igår. Det är int så att Kotte är dummer utan jag ser så ille så Valdemar håll i ett...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: åke
·
Körning Hur gör ni nu när det är mörk? Är det onödigt att ge sig ut och köra när det är mörkt ute? Känns lite dumt... Har en snäll häst och...
Svar
19
· Visningar
1 605
Senast: mazariin
·
C
Körning Jag rider ett varmblodssto som tidigare har gått på bana fyra år och alltså körts mycket tidigare. Det är dock ett år sen hon kördes...
Svar
8
· Visningar
1 466
Senast: Cilva
·
Körning Jag tänkte att jag ska börja tömköra mitt lilla russ, för att sedan så småningom köra in honom. Kan man tömköra med en vanlig körsele...
Svar
10
· Visningar
2 493
F
Körning Eftersom det är några stycken här som har Globus rockard, så tänkte jag fråga hur mycket ni fick betala för den och vilket år ni köpte den?
Svar
14
· Visningar
1 292
Senast: Fjunet
·
S
Körning Undrar om det det ena påverkar det andra. Är det ok att rida dressyr på en häst om körs och tvärtom. Kan det ena skada det andra eller...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: miamiamia
·
N
Körning Nu har jag äntligen fixat bilder då han är förspänd (fått på slaggjorden till och med!)...kanske lite stillastående ändå men... :p...
2
Svar
30
· Visningar
2 593
·
Körning Har hittills kört med en halvlång longerpisk. Den är så attans tung, så jag får ont i handen av den. Använder den endast i trafik...
Svar
15
· Visningar
1 434
Körning Hej. Vilken färg på sele tycker ni är snyggast till en fux? /jenny, har fått en fux :love:
Svar
17
· Visningar
1 350
N
Körning Jag är en ryttare sedan barnsben men skall nu även börja köra shettis (tillsammans med mina barn). Jag har ingen större kunskap om...
Svar
8
· Visningar
4 842
Senast: åke
·
H
Körning Har fått plats på ett stall där det körs/tävlas/tränas mkt körning framför allt brukskörning! Detta är toppen för oss då mitt...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Shettisar
·
I
Körning Behöver era råd! Är intresserad av denna vagn; Den är ifrån http://www.equus-driving.se/ och ingår i startpaketet. Jag vill...
Svar
7
· Visningar
1 190
Senast: Idka
·
E
Körning Hej! Jag har ett 17-årigt varmblodssto som jag rider, men nu också börjat köra både med fyrhjulsvagn och rockard (har bägge delarna)...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 771
Senast: LIA
·
Körning Ni som var med på SM känner igen leran:D http://www.fragansia.se/Orn/SM2005.wmv
Svar
14
· Visningar
1 352
·
Körning Har på flera olika ställen läst om att man kan införskaffa en kuskkil att sitta på för att komma lite högre upp. Detta är något jag...
Svar
7
· Visningar
1 677
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur