Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Körning En liten fråga.. I vilka grenar kan man tävla i när det gäller körning?
Svar
10
· Visningar
1 271
Senast: holmharness
·
E
Körning Nu har jag äntligen masat med mig kameran och fottat kärran, den som jag håller på att fixa svängel till. Så här ser den ut (lägg märke...
Svar
12
· Visningar
1 455
Senast: Gullan86
·
Körning Nh har jag kollat jula och biltema på nätet, men inte hittat de reflexer jag är ute efter! Vet någon var man kan köpa trekantiga, röda...
Svar
17
· Visningar
2 310
Körning Vår ena körhäst har nu med 1 års mellanrum haft inflammation i sitt ena bakknä och veterinären tror nu inte att han håller för körning...
Svar
11
· Visningar
1 453
Senast: Vaccan
·
P
Körning Jaha då var det dax igen att byte däck. Jag bruker alltid byte däck på min vagn när vi ändrer klockan. Hur gör ni? Byter ni däck på...
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: Inte_Ung
·
Körning Har en sele med däckel, draglinor och baksele. Jag undrar några saker som kanske någon här kan svara på: 1. Hur mycket ska svängeln...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: Kalinka
·
Körning Nu ska det köras! :) Ska köra in (eller repetera, vet inte om han är körd innan) min vite springare. Har en robust rokard som jag...
Svar
14
· Visningar
1 268
Senast: _L_
·
Körning En fråga från en okunnig... :p Har tänkt på det förr och kom att undra över det igår när jag såg en film. Varför rids en del hästar...
Svar
2
· Visningar
1 675
Senast: Julle
·
J
Körning Äntligen är vårt tolvåriga islandssto inkört!! Allt har gått enligt planerna (=bra!) och nu kör vi glatt omkring med loksele och...
Svar
19
· Visningar
2 505
Senast: Nora
·
K
Körning vart hittar jag sådana? Vart har ni köpt era tömmar (ni som använder läder)? Jag är ute efter ett par riktigt tunna och lätta tömmar...
Svar
14
· Visningar
1 890
·
D
Körning Hej ! Vad är skillnaden på värmlandsloksele,finnsele och norrlandsloksele.För och nackdelar???? Någon som vet!!!
Svar
1
· Visningar
1 420
Senast: burton
·
R
Körning Jag ska köpa nya tömmar till shettisen och sitter som väldens frågetecken...hur långa ska man ha?..10,11meter? :confused: Sen undrar...
Svar
12
· Visningar
2 945
Senast: Hogstorp
·
C
Körning :bump: Hej alla ni där ute ...skulle bli jätte glad om någon vet var man köper kör koner.. har letat men inget hittat.... tack på förhand
Svar
8
· Visningar
2 201
Senast: Maris_
·
Körning jag vet att jag kan ha stavat lite fel ber då om ursäkt. vet inte om denna tråd ska ligga här men jag prövar iaf. jag skulle behöva...
Svar
8
· Visningar
1 261
Senast: bitta
·
I
Körning Har planer på att köra in min D-ponny då jag tror att den träningen skulla vara bra för honom, slippa tyngden från ryttare mm. Han är i...
Svar
6
· Visningar
1 068
Senast: Shettisar
·
Körning Börjar bli grymt trött på att alla trådar här skapas ska infiltreras av denna ständiga kamp mellan travselarna och de riktigt bra...
Svar
14
· Visningar
2 182
·
L
Körning Har planer på att köra in min 4 årige nordsvensk valack. Då jag är så dålig på det själv och hur jag ska gå till vägar undrar jag om...
Svar
6
· Visningar
1 191
Senast: linabergmer
·
Körning Jag kör en shettis, som för tillfället har rätt dålig kondition. Har hört rätt mycket om intervallridning och att det skulle vara ett...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: mazariin
·
Körning Jag hade tänkt att köra in mitt fyra åriga halvblod, är det någon som har några tips? Har bara kört in en islänning förut, antar att...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: linabergmer
·
Körning Någon mer än jag som ska köra Gåsaracet???
Svar
19
· Visningar
1 418
Senast: Hilly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka