Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej. Trött på att diskutera självklara saker som bakselar så lägger jag in en fråga om halter. När jag gör halt, så tittar alltid...
Svar
7
· Visningar
946
D
Körning Hej ! Ska köpa loksele till min nordis.Var hittar man en bra sele ,bekväm för hästen ,snygg och hållbar.
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: Fia-Lina
·
P
Körning på ett bra tag för mig. I dag var jag med om någe rikti otäkt må ni tro. Jag skull fare som vanligt till Valdemar för lit 9 kaffe och...
2
Svar
23
· Visningar
2 372
Senast: pufffan
·
N
Körning Idag när vi var ute och körde gick ena hjulet över en torr kvist som knäcktes. Lajbansläskigt!!! :eek: Det blev ett skutt och en spark i...
2
Svar
20
· Visningar
2 422
Senast: Asa_S
·
P
Körning Idag gick jag som jag bruker här på gården och funderede lit. Jag tänkt att jag skull ta och prove tvåhjulingen efter Kotte. Han har...
Svar
1
· Visningar
941
Senast: åke
·
Körning Och där var mörkt, trångt och dammigt. Nja, kanske var jag inte i himlen, men i allafall i Alladins skattkammare :) Och den befann sig...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: _L_
·
P
Körning går det? är det speciella parlokselar man behöver ha i så fall eller använder man de "vanliga" enkla?
Svar
15
· Visningar
3 116
·
Körning Hej! Jag vart helt plötsligt av med min lånade sele o rockard så jag har röjt internet i jakt på billiga men bra saker. Hittade...
2
Svar
35
· Visningar
2 233
Senast: Fia-Lina
·
Körning Japp. Ni har lyckats. Jag skall bygga svängel. Har läst en hel del här i forumet och konstaterat att en svängel det behöver jag till...
Svar
14
· Visningar
3 398
Senast: LIA
·
Körning För ett bra tag sedan så läste jag om en tjej som körde sin arab. Problemet va bara att hästen började bralla ganska ofta och slog då...
Svar
4
· Visningar
981
·
F
Körning Jag vet att rubriken är taskigt formulerad, för meningen är absolut inte att utsätta ponnyn för maximal belastning! Men frågan i sig är...
2
Svar
20
· Visningar
9 378
·
Körning Hej! Behöver lite hjälp med min bröstsele. Min unghäst har nu växt ur sin brösta :cry: . Finns det någon som vet om det finns lösa...
Svar
2
· Visningar
924
F
Körning Efterlyser bilder på träskaklar :bump:
Svar
19
· Visningar
1 701
Senast: bonnlurpen
·
K
Körning Jag har förstått att ju mer man tar reda på inom körning, desto mindre kommer man på att man kan...... Jag vill inte använda "skitsele"...
Svar
11
· Visningar
1 286
I
Körning Hej, Vi har just börjat köra med vårt kallblod, han är inkörd sedan länge så vi är nya men inte han ;) Det går bra så här långt men...
Svar
10
· Visningar
1 410
Senast: Ingrid och Lukas
·
I
Körning Hej, Ska köpa nya tömmar. Vart har ni köpt era och vad tycker ni man ska tänka på vid inköp? ~Ingrid
Svar
11
· Visningar
1 434
·
Körning Såg denna däckel, bukgjord, dragläder och tömmar på horze.se. Hur ska man använda denna sele? Nån som vet? "Selettdäckel, del av...
Svar
8
· Visningar
1 559
Senast: CrazyPiggelin
·
Körning Hur gör ni som har allroundhästar, som ni alltså både rider och kör? Jag har ju en nordsvensk, och mitt stora intresse är körningen...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: Dorinda
·
P
Körning Kan man köra in ett 9:årigt halvblod, nätt typ.. Skulle tycka det skulle vara jätte kul att köra henne.. Men vad använder man för vagn...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Shettisar
·
A
Körning :banana: Äntligen susar jag fram genom skogen bakom min älskade ardenner i en LÅNAD rockard. Det går ju bra men hela familjen får inte...
Svar
10
· Visningar
1 753
Senast: Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka