Slaggjord till maratonvagn

Sv: Slaggjord till maratonvagn

Min slaggjord, köpt på B''''s har ett ryggstycke med ring på varje sida och sedan en rem att fästa på skakeln på varje sida. Jag har helt enkelt bytt ut fästremmen mot stigläder och använder ryggstycket som det är. Och så gummiremmar på skakeln. Detta funkar bra på min rockard och 1.70-shäst, så det borde gå med din också? Om jag inte minns fel så behövde jag bara byta på en sida, så det borde fungera även om skaklarna är ännu lägre än på rockarden.

Liknande trådar

Körning Vår ardennervalack är 5 år gammal och vi har kört honom regelbundet sedan 2,5 års ålder. Regelbundet för vår del har handlat om 3 dagar...
Svar
18
· Visningar
3 461
Senast: Cilva
·
Trav Hej! Har en nybliven 4åring, sto som är inkvalad och har gjort två starter. När jag kör henne själv och hon är pigg kan hon sparka...
Svar
16
· Visningar
5 602
Körning Jag läste nån stans här att den finns snabbfästen som kan lossna/ gå upp. Hur ser dom ut? Det är ju nåt man absolut vill undvika...
Svar
4
· Visningar
1 333
Senast: Lutten
·
E
Islandshäst För ungefär 1 vecka sen var jag ute och körde med min islandshäst. Allt gick sjukt bra och hon var väldigt lugn och harmonisk som hon...
Svar
9
· Visningar
1 481
Senast: IngaLena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka