Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Körning Ni som kör mot betalning, alltså bröllop, harvning eller vad det nu kan vara, vad kostar sådant? Har funderat på att försöka ge mig på...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: åke
·
F
Körning Nu vill jag se bilder på era hemmagjorda svänglar! :) Hur lång bör en svängel vara (kör minishettis om det gör någon skillnad)? Är...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 983
F
Körning Var på nätet kan man köpa reservdelar till vagnar av alla sorter och selar? Lite länktips tack! :bump:
Svar
3
· Visningar
746
Körning Är det någon som vet var man hittar precisionkörningsregler nånstans. Vill ha de snarast, så jag hinner inte beställa reglementen.
Svar
2
· Visningar
1 460
Senast: Shettis_tjej
·
Körning Jag har fått erbjudande att köpa en rockard till min travare. Jag undrar hur stor en rockard är för häst resp. ponny då jag är osäker på...
Svar
2
· Visningar
1 496
Senast: Yrja
·
L
Körning Kom ihåg att gratta Nora för hennes andra plats i precision på SM, och miamiamia för hennes fjärde plats i dressyren - Snyggt jobbat...
2
Svar
35
· Visningar
2 120
Körning Hjälp, vad har jag gjort...... :eek: I tisdags fick vi reda på att det ska vara klubbmästerskap om en månad och jag anmälde oss och vår...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: Cämz
·
Körning Scenario: inbiten westernryttare, 2-årig paint, "skitsele" samt hästfolk... Hej hopp.. Har genom åren lärt mig skillnaden på kvalitet...
2
Svar
25
· Visningar
2 660
Senast: burton
·
Körning Eftersom jag inte kört så länge med Fia-Lina möter vi ständigt nya saker, och än så länge har det gått bra :angel: I veckan när jag...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: Fia-Lina
·
M
Körning Om man är ute och kör med sin häst på allmänna vägar så räknas man som ett fordon, eller hur? Måste man då ha trafikförsäkring...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: Fia-Lina
·
Körning Har ni några rekommendationer ang bakselar? Måste ta mig samman o köpa en nu, men vad ska jag köpa? /jenny
Svar
18
· Visningar
1 448
Senast: Gullan86
·
Körning Är det någon som ska till Åstorp och tävla nästa helg?
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Nora
·
Körning En okunnig behöver hjälp. Har en rockard av lite "tyngre" modell, tvåsitsig med rejäla däck. Försöker hitta sele till den, och blivit...
Svar
9
· Visningar
2 448
Senast: _L_
·
Körning ...innan jag börjar bygga om den. Ska bredda hjulen 5 cm, för den är byggd efter gamla mått, ska även bygga en ny skakel så jag kan dra...
Svar
16
· Visningar
1 602
Körning När vi är ute på promenader med flakvagnen skrittar vi 98% av tiden. Jag funderar lite på tempot. Än så länge har jag inga draglinor...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: cowboy
·
Ö
Körning Hej, ny här på buke men har suttit o läst era trådar i flera år... Nu är det så att jag tänkt o köra in min shettis och köpa ny...
Svar
14
· Visningar
1 599
Senast: åke
·
Körning idag fick jag en smärre chock när jag var ute i min hage... jag såg på ridvägen nedanför mig mina grannar gå och tömköra sin 10månaders...
Svar
19
· Visningar
2 329
Senast: pufffan
·
Körning Jag har fått hjärnsläpp. När jag putsar selen brukar jag alltid skriva upp vilka hål allt satt på, det blir så mycket enklare då. Nu...
Svar
3
· Visningar
910
Körning Det är ju så jobbigt när man ska iväg och träna och först behöva köra iväg med vagnen och sen hem igen och hämta hästen. Hur har ni löst...
Svar
14
· Visningar
1 665
Senast: Lill76
·
Körning Testar bara om det går o lägga in bild..på stressade, magra kör hästar utan muskler o livsglädje..
2
Svar
37
· Visningar
2 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat