Stressade körhästar

Sv: Stressade körhästar

Här har du en fin shettis :love: hehe...

Sen tror jag er diskussion blandar ihop travet, hästarna och utrustningen som i alla fall jag tycker är rätt olika.

Åh, så fin han är Nora!

Tycker det är roligt när de är i fin form!

Här kommer bild på vårat nytillskott. På ena bilden har han vinterpälsen kvar o ser tyngre ut än vad han är idag :D

74828308.jpg

http://i13.photobucket.com/albums/a268/Trygg_/Shettis.jpg

Senast ändrad:

trevlig sak! .. vad är det för stam? visas på premiering?

Kopierar hans "Till Salu"-annons rätt av;

Hingst, f:2001, fux med vit man och svans, 98 cm. e. Gläntans Babar RS u. Unni RS 3008 (ELIT premierad)

Mycket trevlig och samarbetvillig att köra. Påbörjad inridning. Visad på hingstpremiering Grevagården-05 med 88778=38 poäng.

Säljes/utlånas i första hand till någon seriös som vill ge honom en andra chans som hingst i Norge, Finland eller Danmark.

Som valack tros han bli en utmärkt körhäst eller ponnytravare. Då han har flera aktiva travmeriterade släktingar....

Han fick ju bara 38 poäng så därför har vi valt att han ska kastreras.

Vad har du på din/dina? Är det den som är på din bild?

japp det är min på bilden. en hingst f -99. e. almnäs origo -måne.
används som körhäst (tävlar) och fått 5*10p på bruksprovet :D

Marta, en sådan stress-Pelle måste vara hopplös att få tag i..i hagen, eller hur?

Bilderna på Defi, Kesaco Phedo mfl har försvunnit, fattar inte varför.. :confused:

Trygg skrev:
Marta, en sådan stress-Pelle måste vara hopplös att få tag i..i hagen, eller hur?

Bilderna på Defi, Kesaco Phedo mfl har försvunnit, fattar inte varför.. :confused:

jag har inte sett dina bilder :cry:

ja, så såg han ut när han kommit hem från betäckning förra året...trött sa han...gött o komma hem :love:

_L_ skrev:
Hej!

Mkt tjusiga!! :love: Speciellt fuxen! :D

Jo men jag har en riktigt "sönderstressad" och riktigt mager pålle här undrar hur länge hon håller ... :rofl: :banana: :rofl: :D :banana:
JOQOGNGMGOCPE.jpg

Mvh Lisa

:love: SÅ fin och söt!!

Men vad fasen... vad retsamt det är att inte kunna se bilderna när folk blir alldeles lyriska över att det är så fina hästar på bilden... som jag inte kan se... :cry: :cry: ;) :D

jaha okej.. vi har en treåring som kanske ska visas efter Integral!

AnnaKarinA skrev:
Men vad fasen... vad retsamt det är att inte kunna se bilderna när folk blir alldeles lyriska över att det är så fina hästar på bilden... som jag inte kan se... :cry: :cry: ;) :D

Jag kan inte alltid se bilder jag heller. Så jag höger klickar,kopierar sedan så klistrar jag in den på min outlook express. Det kanske går på annan mail med. Det funkar. Tar lite tid bara. Ett tips bara.

åke skrev:
Jag kan inte alltid se bilder jag heller. Så jag höger klickar,kopierar sedan så klistrar jag in den på min outlook express. Det kanske går på annan mail med. Det funkar. Tar lite tid bara. Ett tips bara.
Provade men fick bara "page not found". Men men. ;) :D

Liknande trådar

Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
11
· Visningar
620
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
727
Senast: Amha
·
Träning Jag har en ponny som blir extremt stressad vid tävling. Hon är väldigt känslig och har mycket gång och blir väldigt explosiv inne på...
Svar
2
· Visningar
387
Senast: animalasia
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 510

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka