Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Körning Såg på nån gammal tv-serie häromdagen och även på en körhäst som pappa förevigat på bild i Dublin att man gjort en liten specialare i...
2
Svar
21
· Visningar
2 426
Senast: _L_
·
T
Körning Jag har i sommar blivit ägare till en 19-årig fjordvalack, vars viktigaste syssla hemma hos oss är att hålla min heta kallblodstravare...
Svar
11
· Visningar
1 066
Senast: Trollis
·
N
Körning Här är en del bilder från SM såhär en tid efter :D ! Kanske inte dom bästa men... Har du några så lägg ut dom också!! Här kör vi...
2
Svar
20
· Visningar
2 001
Senast: Nora
·
P
Körning Ni för skydd då ni kör? Kotte brukar ha röda benskydd och jag har hjälm och säkerhetsväst, Vad har ni.
2
Svar
21
· Visningar
1 912
Senast: mazariin
·
P
Körning Hur stor skillned i höjd kan man ha då man kör par? Kotte är mellan 130-135cm. Hur stor eller lit vän kan jag ha till han då om jag...
Svar
11
· Visningar
1 266
Senast: åke
·
Körning Nu i veckan ska jag hämta hem pållen från inkörningen! Det har verkligen gått jättebra med henne! Sedan hade jag tänkt att han skulle...
2
Svar
20
· Visningar
1 410
Senast: åke
·
F
Körning Entrepenad, egenföretagare? Var kan jag hitta detta, gällande hästkrafter i skogen? Helst i Värmlands Län, ev oxå mot Örebro eller...
Svar
5
· Visningar
1 196
Senast: Fia-Lina
·
Körning Vår travare går ofta och "krullar" ihop sig och går bakom hand, när han tycker att det börjara bli lite jobbigt. Det hjälper inte att...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Trygg
·
Körning Är det någon som vet var man kan köpa körhuvudlag utan blinkers?Jag har letat överallt efter ett snyggt körhuvudlag men utan att hitta...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Asfolath
·
K
Körning Jag kör mitt kallblod (d-ponny) med loksele (självklart även med baksele) och kör en rockard med bilhjul. Jag har dock flera gånger fått...
Svar
3
· Visningar
1 552
Senast: LIA
·
P
Körning Jag tänkt höre med er här inne då jag tyck att ni är så duktiga på dette med körning. Som ni vet så råkade ju Kotte och jag lit illa...
Svar
8
· Visningar
1 132
Senast: Pia
·
J
Körning Hur gör man när man ska dra fram stockar som vi fällt? Surrar man bara ett rep runt stocken eller behöver man nån särskild utrustning?
Svar
12
· Visningar
2 389
Senast: JennyK
·
F
Körning Har börjat tänka mycket på priser på vagnar och kvalité på vagnar på senaste tiden, så därför frågar jag er: Vad har ni för vagn...
2
Svar
20
· Visningar
3 478
Senast: Juzzzen
·
A
Körning Någon som har Däckelunderlägget från Eriks hästshop? http://www.erikshastshop.com/ Tycker det ser fint ut men Hur är det i...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Asfolath
·
Körning Nu vill jag veta vad det värsta ni har varit med om när ni har kört era hästar. Alltså med vagn el. släde. Inte i transport.
2 3
Svar
42
· Visningar
3 687
Senast: Splittan
·
Körning Hur utför jag en korrekt hälsning åt domaren i dressyren? Har tittat på massor med tävlingar men kan just nu inte komma ihåg hur...
Svar
6
· Visningar
4 287
Senast: Hilly
·
B
Körning Någon som ska dit? Ska nog dit en sväng på lördagen. :bump: Är ju maratonen då. Första start är kl. 10 är det ponny eller häst som...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: Hilly
·
Körning Min ena sele som jag köpte begagnad för några år sen kallas Flyingesele och har använts på Flyinge tillsammans med en Flyingegigg. Hade...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Lill76
·
Körning Nu har jag bestämt mig för att börja köra min lilla 21 åriga skrutt istället o lägga ridningen åt sidan. men nu behöver jag Hjälp!Min...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: Nora
·
Körning hur bred ska bröstan vara? vad e minimi måttet och vad är det bästa?/max? :banana:
Svar
15
· Visningar
1 387
Senast: Gullan86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka