Flyingegigg

Lill76

Trådstartare
Min ena sele som jag köpte begagnad för några år sen kallas Flyingesele och har använts på Flyinge tillsammans med en Flyingegigg. Hade varit kul att se bild på en Flyingegigg, är det någon speciell vagn eller dom kallar bara giggarna så eftersom dom används på Flyinge?? Någon som vet nånting om detta?? Har försökt hitta något på Flyinges hemsida, men det gjorde jag inte, eller letade jag inte tillräckligt noga :smirk:

Sv: Flyingegigg

Flyinge giggen är den modell som Troed Hansson har på sina vagnar.
Du ser bild på den, på tråden bilder på era körhästar. Jag har en sån!
/M

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 352
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 242
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 622
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 578
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka