Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Har förstått att det skall vara BÅDE bukgjord och däckelgjord på en bröstsele, men har inte förstått VARFÖR, jag menar; man säljer ju...
Svar
11
· Visningar
1 994
Senast: Fia-Lina
·
B
Körning ...så därför är jag nyfiken på vad ni här har för sele. Har tänkt mig en gigg/maraton-sele. (En till ädel c-ponny och en till stor...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: Nora
·
Körning Tidaholmsvagnarna är ju väldigt fina och det är väl ingen som inte skulle använda ordet kvalitet om deras vagnar.. :d Men jag var...
Svar
6
· Visningar
3 146
Senast: pufffan
·
Körning ja det har säkert funnit massa trådar om detta men de känns som om de flesta spårat ur....men nu ska vi ta oss i kragen och nu vill jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 261
Senast: _L_
·
L
Körning hej är det någon som erfarenhet av att ha beställt från roslagen? har ni fått era grejjor i tid, har det kommit fram m.m??
Svar
15
· Visningar
2 642
Körning Har idag sett Anders Erikssons filmer: Tömkörning och Körning från koja till slott! Kan bara säga en sak; Upplysande! De tål att ses om...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: Carolus
·
Körning Var & köpte två par dubbelsydda draglinor på hööks igår. Ett par i shettis storlek till shettisen & ett par i cob till min lilla...
Svar
5
· Visningar
1 855
Senast: _L_
·
C
Körning vad är bäst att köra in med? Loksele eller bröstsele?
2
Svar
32
· Visningar
3 403
Senast: ducell
·
J
Körning Hej, Jag har svårt att välja och veta vad som skulle passa :confused: Den ska passa till en Islandshäst på ca 1,40 i manken. Jag...
Svar
16
· Visningar
1 820
Senast: Fjunet
·
F
Körning Slår ni med tömmarna när ni vill att hästen ska öka tempot? TYVÄRR så har någon lärt min häst att det betyder framåt och lyssnar på...
2
Svar
24
· Visningar
2 245
Senast: Fjunet
·
F
Körning Är det någon här som kört släde någon gång? Hur var det? Vad för släde har ni (om ni nu har någon)? Bild? Hur mycket snö måste det vara...
Svar
8
· Visningar
4 320
Senast: Welsh
·
Körning Vilket/vilka bett föredrar ni att köra unghästar på? Själv vill jag ha ett 2 eller gärna 3 delat med parerstänger på.Tycker att hästen...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: åke
·
Körning Vårt 3-åriga halvblod har varit på inkörning i sommar och nu har vi haft honom hemma i ca 1 månad. Körning och allt har funkat perfekt...
Svar
19
· Visningar
1 160
·
Körning för min 3-åring? Han är körd i 3 ½ månad. Hur ofta och hur länge ska jag köra honom. Vi har kanske kört honom för mycket tidigare...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: Gullan86
·
Körning svängel kan man köpa svängel löst någonstans och sedan montera dit själv? vart isådanna fall kan man köpa en sådann?
2
Svar
25
· Visningar
3 445
Senast: Gullan86
·
Svar
15
· Visningar
1 816
Senast: åke
·
Körning Hej! Jag har köpt Anders Erikssons tre häften om körning och jag tycker dom var bra! Och om flera köpte dom som skulle hälften av...
Svar
4
· Visningar
957
·
Körning Nora, Lia, Lul o alla ni andra som är duktiga på det här med klassisk körning, får jag kanske be er att gå in på "Gnägg" o kolla in...
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: miamiamia
·
Körning Jag tänkte försöka skramla ihop till körutrustning till min häst. Han är inkörd, men senaste 2 åren har han endast varit ridhäst...
Svar
4
· Visningar
987
Senast: malinsky
·
N
Körning Om jag nu bara har 2 selar att välja mellan, vanlig bröstele eller travsele, till min rockard och en shetlandsponny, vilken är bäst...
Svar
10
· Visningar
885
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30