Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag har en islandshäst, och en loksele inköpt på Börjes. Jag vet inte riktigt hur selen ska avpassas. Någon som har bilder på en rätt...
Svar
6
· Visningar
1 334
Senast: Asa_S
·
Körning Har fått ett russ på halsen som ska tömköras innan visning. Men hon är så jäkla lat! I vagn pinnar hon oftast på rätt bra, men vid...
Svar
14
· Visningar
1 440
Körning Nu har jag varit o tittat på mitt livs första körtävling :D Det var mycket trevligt och jag kommer garanterat göra om det :love...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: fisalisa_
·
Körning Hurra! Igår drog syrrans Shetlandsponnysto sin vagn för första gången :banana: !! Hon är så otroligt duktig och lättlärd! Lära sig...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Hogstorp
·
Körning ja har lite problem med hur man fäster vagnen med dessa två alternativen....är någon av dessa bättre än skakelremmar? har ni någon...
2
Svar
29
· Visningar
4 414
Senast: Asa_S
·
M
Körning Har funderat mycket på detta med konditionsträning av körhästarna som tävlar! Hur mycket konditionstränar ni era hästar? Hur lägger ni...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 898
E
Körning Brukar köra min nordis med en vanlig lätt rockard, en med vanliga fasta skaklar. Har hittils använt enbart loksele med skakelremmar...
Svar
10
· Visningar
1 546
Senast: Egonson
·
Körning Vi har problem att hitta bett som passar vår ena körhäst. (tråden borde kanske ligga under utrustning, men det är ju här är det mest...
Svar
12
· Visningar
1 365
Senast: Nora
·
Körning Idag körde jag min lilla ponny igen! Efter en massa strul så ska vi nog komma igång nu, hoppas jag! :angel: Jag funderar på...
2
Svar
36
· Visningar
2 780
Senast: Gullan86
·
Körning har en väldigt snygg D-ponny som jag haft i 1½ år, rör sig bra och hoppar super. men det har helt enkelt inte funkat med ridningen. Och...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: Gabby_Ossi
·
Körning Här kommer (äntligen) de utlovade körbilderna på Epus. Fick äntligen tag i någon som kunde fotografera när jag kör. Bilderna finns...
Svar
15
· Visningar
1 400
Körning Är det någon som vet om lättklass-tävlingen i Åstorp 3 sep blir av? Det står att den ska vara, men ingen propp ännu.
Svar
4
· Visningar
987
Senast: Ryver
·
L
Körning Jaha alla fix o trixare nu behövs tips o råd! Min vänstra skakel är lite "glapp" det hela beor på att jag har teleskopskaklar o...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: miamiamia
·
Körning Och om dom är det hur har ni tränat dom för det? Vår travare har gått jättebra den senaste tiden, men igår blev det ett litet missöde...
Svar
19
· Visningar
1 344
Senast: Ämelie
·
F
Körning Man hör ju ofta uttrycket "körning är bra komplement till ridning". Men hur har ni det? Rider ni era hästar också?
Svar
12
· Visningar
906
Senast: Egonson
·
Körning Ahhh...jag måste bara få skryta av mig lite.. :p I juni spände jag för min 2åring(fyllde 4 augusti) två gånger och gick med tömmarna...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: åke
·
N
Körning Nu vill jag se alla era fina körbilder från en solig sommar! "aningens" förböjd men rätt maffig bild... Glimmer går på...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 877
Senast: Thuja
·
Körning Vi har fått en rissla utan skaklar och undrar nu hur det ska se ut på själva skaklarna, ändarna man sätter fast i risslan alltså. På...
Svar
2
· Visningar
884
Körning Ponnyn måste ha en ny sele och jag har tittat lite på de som finns på equilex och shettisshoppen. Det är alltså shettisshoppens giggsele...
Svar
3
· Visningar
1 176
J
Körning Nu vill jag ha tips på var man köper bästa lokselen. Vill inte ha något billigt Börjes-skräp men inte världens dyraste heller helst. Har...
Svar
16
· Visningar
2 525

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka