Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Eftersom min häst är av modell mindre så tror jag inte att ett körtäcke i storlek ponny kommer att passa honom. Funderar på att köpa ett...
Svar
5
· Visningar
1 243
Senast: RebeckaKihlberg
·
Körning Var hittar man dressyrprogram för körning? Lättklass-programmet har jag men skulle vara intressant att titta på lite andra också.
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: Splittan
·
Körning Vi har tänkt köra in pållen nästa vår/sommar. Han är mycket tömkörd och är trygg med det. Men jag har en fråga om skygglappar. Hästan...
Svar
11
· Visningar
1 080
D
Körning Jag är nybörjare på det här med körning och hade tänkt att köpa en sele för att tömköra mitt halvblod lite grann. Men jag undrar om jag...
Svar
9
· Visningar
1 404
Senast: _L_
·
Körning Okey, nu då så har jag fått hem min holländska pålle, har nu ridit honom i ca tre veckor och det börjar bli dags att prova körningen...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: prunella
·
F
Körning Hur långa är era bröstor till era minisar? Hur långa är gjordarna?
Svar
2
· Visningar
777
M
Körning Stött på ngt som heter stöfting och kolkryss. Vad är detta. Skulle gärna oxå vilja veta vad som krävs i redskapsväg att ta in höt...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: mizz
·
S
Körning Jag och min häst är ett seriöst hoppekipage som nu på sommaren tar lite ledigt från all tradig hoppträning och grejar med lite andra...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Splittan
·
D
Körning Jag är nybörjare på det här med körning och hade tänkt att köpa en sele för att tömköra mitt halvblod lite grann. Men jag undrar om...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Darmita
·
M
Körning Funderar på att köpa en shettis att tömköra och även köra i skogen och liknande. Men jag är helt ny på kör fronten,har annars ett hbl...
Svar
1
· Visningar
823
M
Körning Är två gjordar ett måste på en bröstsele? Vad är respektive gjord bra för?
Svar
2
· Visningar
1 963
·
B
Körning :banana: Är det någon som aktivt jobbar med sin häst i skogen? :banana: Vilka redskap tycker ni är bäst? Har ni några bra hjälpmedel...
Svar
7
· Visningar
5 386
Senast: Shettisar
·
Körning .....då menar jag inte en vagn. Min häst är inkörd sen liten och jag har kört honom själv sen vi köpte honom. Har nu sålt både vagn och...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Shettisar
·
Körning Nu har min omskolade dressyrhäst gjort sin tävlingsdebut inom körningen. :banana: :banana: Visserligen utan tävlan men han är ju...
2
Svar
23
· Visningar
1 822
Senast: Vimsan
·
J
Körning Hej.. Jag är ganska ny på detta området så därför skulle jag behöva lite tips. Jag har en stor shetlandsponny ( 1,10 mkh) och har...
Svar
10
· Visningar
1 054
Senast: Nora
·
N
Körning Nu tänker jag för häst. Vagnen ska ju väga minst 150 kg. Men hur stor betydelse tror ni det har för hästen? om den väger 150 - 200 - 250...
Svar
9
· Visningar
2 729
Senast: Nora
·
F
Körning Har de senaste dagarna läst en massa annonser med begagnad körutrustning. Men inte en gång har jag sett en annons angående en sele som...
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: piff*puff
·
Körning om Hippogrip får användas vid körtävling? (Finns både broddad och obroddad)
Svar
3
· Visningar
776
Senast: Asa_S
·
Körning Funderar på att låta bygga en ny rockard.O undrar nu om en rockard byggd på ex fiat axel skulle bli för tungdragen? Alltså axeln och...
Svar
4
· Visningar
1 253
·
C
Körning Måste fråga om lite hjälp. Tänkte köra in min madam. Men jag vet inte vart jag ska börja. Vilken typ av sele är bäst att börja...
Svar
3
· Visningar
735
Senast: CrazyPiggelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Vinterföräldrar 24/25
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur