Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning Läste just ridsports körkröninka (ridsport nr 15) och hon anser att det på tävlingar (eller på flyinge) var mycket skrik och slit och...
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: Nora
·
R
Körning Jag har en shettis hingst som jag håller på och kör in, nu är det bara som så att varenda gång vi fått på selen och kommit iväg ca...
2
Svar
20
· Visningar
1 694
Senast: Pinge
·
S
Körning Hej! jag har en rockard som är byggd efter ett varmblod på ca 160 så den borde passa hästen som ska dra den, men hur kontrollerar jag...
Svar
12
· Visningar
4 157
Senast: Lavinia
·
Körning jag har fått låna hem denna selen av en kompis men hon vet inte heller vad det är för en sele, ser den bra ut? pris? kvalite? :confused...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 272
Senast: Gullan86
·
A
Körning Hej, jag är nu här på detta forum. Jag har börjat och ska köra in min ponny och tänkte att jag skulle in o läsa lite på körningforumet...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: Annie_87
·
Körning Jag har en bruksnordis som jag mestadels kör. Är lite fascinerad av att hon verkar vara en naturbegåvning på att backa. För det mesta...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Fia-Lina
·
Körning när ja tömkör min polla "knäpper" hon bara av i nacken, hur ska jag göra för att hon ska börja använda bekdelen och höja ryggen?, någon...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: Nora
·
F
Körning Jag vill kunna ha en vanlig bröstsele till min häst, men eftersom min vagn inte är gjord för en vanlig sele, utan en travsele, så saknas...
2
Svar
22
· Visningar
1 835
Senast: _L_
·
Körning Vi är på jakt efter maratonsele, men det är ju en djungel....... En hel del selar finns det men vilka är bra :confused: Är det någon...
Svar
7
· Visningar
1 790
Senast: miamiamia
·
B
Körning Hur långa tömmar skall man ha om man skall köra redskap och eller vagn med stor arbetshäst typ ardenner? Var finns det bra kvalite på...
Svar
16
· Visningar
3 246
Senast: plumpen
·
I
Körning Jag undrar om det är någon av er som vet var man ska vända sig angående körlektioner? Helst med stor häst. Tacksam för alla svar
Svar
1
· Visningar
832
Z
Körning hej hej... behöver hjälp med att hitta den "perfekta" vagnen till min shettis.. hemmabyggda, länkar till hemsidor.. allt av...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: DubbelAnnika
·
F
Körning Hejsan! Var inne och tittade på Hansbos hemsida för att se om de hade snabbfästen för skaklarna till sina selar. Det enda jag hittade...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: Fiona
·
Körning Är det någon som vet hur man kan göra för att rigga om så att man kan använda en släde, tex en rissla till att köra par med? Vore...
Svar
4
· Visningar
1 242
Körning Vet inte om tråden ska ligga här eller på hantering, men men. ;) Jag har en märr jag tänkte kör in. Tömkört mycket och hon är jättebra...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: AnnaKarinA
·
Körning funderar på att köpa ett par benskydd till min minishettis bamse. är det något att rekomendera? (det är dom på bilden jag...
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: Smurfoff
·
A
Körning Jag har en 4-årig häst, hon är kallblod och sen i utvecklingen så jag betraktar henne som 3 år. Hon är nyligen inkörd och körs 2-3...
Svar
7
· Visningar
1 657
Körning Vilken färg på sele passar bäst till mina hästar? Den ena är svartbrun utan tecken och den andra är mörkbrun med vita tecken. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 466
F
Körning Nu ska den upp för granskning :devil: Vi är vad jag har förstått, några här som funderar på att köpa den, så till er som har den: Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 456
Senast: Maris_
·
Körning Nu har jag hunnit använda min fina sele ett par gånger och är väldigt nöjd men eftersom jag inte är speciellt kunnig inom körning så...
2
Svar
23
· Visningar
2 978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka