Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej! Jag har en 4 årig shettis och körningen kommer igång mer och mer, iaf till hösten, just nu välförtjänat sommarbete :) Jo så nu...
2
Svar
32
· Visningar
3 224
Senast: Fjunet
·
Körning Hej, jag tänkte höra om det är någon som skulle kunna svar på min fråga. Det är så här att jag har en nordsvensk av travar tyen på 6 år...
Svar
8
· Visningar
1 440
Senast: burton
·
F
Körning Om man ska införskaffa sej en B-ponny för körning, och så småningom tävling...är det bättre att välja en kraftig ponny typ russ som blir...
Svar
12
· Visningar
1 330
Senast: Welsh
·
B
Körning Är nyfiken på om någon av er ni kör med sidepull istället för bett. Särskilt nyfiken är jag på er med stora arbetshästar. Finns det...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 843
Senast: Carolus
·
P
Körning Hej! Var på Morgan riks i helgen och såg bland annat körningen och bruksridningen. Jag blev så imponerad av deras skicklighet och...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: mazariin
·
Körning Ja här kommer bilderna på rockarden. höll upp den i höjd med var den skulle placeras på hästen och resultatet blev att sätet lutade...
2
Svar
27
· Visningar
2 620
Senast: Gullan86
·
B
Körning Är det någon av er som försörjer med hjälp av arbetshästar. Jag har funderat lite på att kanske försöka försörja mig på detta en gång...
Svar
9
· Visningar
1 438
Senast: plumpen
·
C
Körning Nå nu vill jag veta vilka är det härifrån som tänker åka till SM, som tävlande/groomar, funktionärer eller som publik. Miamiamia vet jag...
Svar
14
· Visningar
888
Senast: My64
·
B
Körning Var får man tag på en sele till ardenner? Går en sele till en vuxen ardenner normalt att ställa ner till till en ett:åring /två:årigs...
Svar
10
· Visningar
3 010
Senast: åke
·
Körning I dag var jag ute för första gången 'på riktigt' med min nya sele och tömmarna som medföljde. Har inte haft lädertömmar tidigare men fy...
Svar
9
· Visningar
1 310
D
Körning Tänkte köpa Elisabeth Hjortvids bok om körning (har hennes distansbok - super)! Distansboken fick jag dock beställa via hennes egna...
Svar
5
· Visningar
1 586
Senast: _L_
·
B
Körning När kan min ardenner börja dra en lättare vagn på vägen? Jag tänker mest åldersmässigt för att inte frästa eller skada hans kropp under...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: åke
·
F
Körning Dum fråga: Vad ska man pumpa sina rockarddäck med? Cykelpump funkar ju inte. Är det på bensinmacken? :o
Svar
16
· Visningar
2 046
Senast: piff*puff
·
Körning Såg i tidningen idag :)
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: Nora
·
F
Körning Skulle vilja se bilder på lite snygga och bra däckelunderlägg :bow:
Svar
6
· Visningar
2 181
Senast: Fjunet
·
C
Körning Vad använder ni vanligtvis för bett när ni tömkör och varför? Bättre med 1-2 brytpunkter eller inga alls?
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: Nora
·
F
Körning Vad för färg ska man använda när man målar om en vagn? Jag tänkte bli en matchningstönt :o
Svar
10
· Visningar
2 646
Senast: piff*puff
·
D
Körning Har köpt en rockard i trä med järnskaklar. Hur högt upp ska svängeln fästas? Hur fäster ni den, en del har den i kohalsband, men hur...
Svar
10
· Visningar
9 681
Senast: daysi
·
B
Körning Är nyfiken på om det finns fler än jag här i mina trakter som har intresse utav arbetshästar och körning? Vi kan inte vara så många, så...
Svar
10
· Visningar
1 339
Senast: Onnie
·
Körning Jag har en vagn till min shettis och nu har en person påstått att jag kan använda samma vagn till min islandshäst. Vad tror ni? Det...
Svar
8
· Visningar
906
Senast: _moa_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka