Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Vi har en vinröd TH maratonvagn, mörkbrun häst och mörkbrun sele. Vad skulle vara passande klädsel för mig som kusk? och till groomen...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: Lill76
·
Körning i dressyren som i maraton? Många man ser på tävling har ju en kvinnlig groom med i dressyren och en manlig i maraton. Kan ju förstå om...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: miamiamia
·
Körning Upp till vilken klass får man köra med det? Är det bara i lättklassen eller hur är det nu?
Svar
1
· Visningar
873
Senast: Nora
·
Körning Hur kommer det sig att ni började med körning? Vuxit ur ponnyn? Eller har ni ärvt intresset? Vad tycker ni är roligast med körningen?
Svar
16
· Visningar
1 652
Senast: -Millan-
·
Körning Jag är rätt ny på området och har lite frågor. Har köpt en bröstselemed svanskappa...dock ingen baksele. Behövs baksele om man ska...
Svar
9
· Visningar
3 950
Körning Vi började i vintras göra en liten släde av "Carl Larsson-modell" till shettisen. Den är ungefär lika bred som svängeln, ev något...
Svar
1
· Visningar
701
·
D
Körning Är det nån som vet om det är stor skillnad på equilexs standarssele till mini & shettis? :) Vill också ha tips på vart det mer finns...
Svar
17
· Visningar
977
Senast: lul
·
B
Körning Brukar det gå att ta loss skygglapparna från huvudlaget?Eller sitter dessa helt fast? Skiljer det mellan olika tillverkare? Om det...
Svar
7
· Visningar
1 358
Senast: Fjunet
·
Körning Är det någon som har en bild på hur det ska sitta på dessa vagnar? En som jag vet har koll, sa lite i förbifarten att mne skulle ha en...
Svar
3
· Visningar
1 245
Senast: aldente
·
R
Körning Har smygit runt här ett tag och läst och försökt lära mig.... Kan ju ingenting om körning. Men nu så har jag bestämt mig för att så...
Svar
7
· Visningar
1 190
Senast: Rosella
·
N
Körning Jag förstår inte hur det hänger ihop. Clicken har ända tills i våras någon gång haft det svårare i högervarv, bet fast i högertömmen och...
2
Svar
23
· Visningar
1 786
·
Körning Jag köpte den beg. rockarden som jag frågade om för ett par dagar sedan. Skacklarna är 155 cm långa (alltså nästan precis 0,5 m till...
2
Svar
24
· Visningar
2 040
Senast: Fia-Lina
·
Körning Jag ska byta till postkandar på min shettis. Bettet följde med när jag köpte henne och hon har gått på det tidigare. MEN jag är lite...
Svar
5
· Visningar
1 177
A
Körning Jag är novis inom körområdet, trots att jag kört min häst regelbundet i 10 år. Så här är det: Jag har 2 st hästar, inte samma storlek...
Svar
3
· Visningar
1 341
Senast: Cilva
·
B
Körning Vi har kört in en del hästar genom åren. Håller på med en nu och en fundering har dykt upp i mitt huvud. Förr kördes de in med...
Svar
13
· Visningar
2 801
D
Körning Hej! Tänkte börja köra min häst (som är inkörd sedan tidigare med annan ägare). Tänkte börja lite lätt med tömkörning (det kör vi redan...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: LLaika
·
Körning Korstöm, partöm, handtöm - vad är vad? Korstöm och handtöm ingår i sele, alla tre finns att köpa och idag går det naturligtvis inte att...
Svar
3
· Visningar
1 781
Senast: sara8907
·
Körning Var ute och körde mitt sto idag med en kompis. Det kommer en bil bakom oss som vill köra förbi. Vägen är ganska smal så hon i bilen får...
2
Svar
38
· Visningar
2 764
F
Körning Nu är det dags att leta bröstsele. Så nu vill jag ha massor av tips på bra selar i 2000kronorsklassen! Inkl draglinor och gärna huvudlag...
Svar
14
· Visningar
1 317
Senast: AnnaJue
·
Körning Har en d- ponny som ev kanske håller på att växa över och bli liten häst på ca 149 ,150 hur påverkar det möjligheterna att få tävla i...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: miamiamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka