Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning jag undrar hur många det är av er som använder en vanlig enkel bröstsele där däekeln och bröstan sitter ihop allstå där det bara finns...
Svar
15
· Visningar
1 410
Senast: Gullan86
·
T
Körning Ska ju köra in min häst till våren då han är 2år! Funderar nu på att kanske lämna iväg honom på inkörning men var gör man det? Vad...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: miamiamia
·
H
Körning Jag har under vintern/våren kört in min ponny, dartmoor, och allt har gått kanonbra! Har hittils kört med en lånad rockard, och men en...
Svar
9
· Visningar
1 414
Senast: burton
·
M
Körning 1. Hur mkt (ca) kan en shettis på 107 cm, normalbyggd dra? 2. Vid vilken ålder brukar man köra in ponnys? 3. Erat bästa körminne...
Svar
11
· Visningar
1 089
Senast: Nora
·
Körning Ja nu har jag kört min lillskrutta för 1:a gången. Vi vet inte om hon är körd innan, men det gick bra i alla fall. Hon traskade på och...
Svar
17
· Visningar
1 231
Senast: _moa_
·
I
Körning Ni som kör era isisar vad har ni för vagn att rekommendera? Funderar på att köra in vår vallack och undrar över vagn? Rockard från...
Svar
1
· Visningar
1 208
·
M
Körning Vad anser ni är bra dressyrpoäng? Hur många poäng vill ni ha för att ni skall vara nöjda med er körning? Har funderat på att i...
Svar
13
· Visningar
1 216
Senast: miamiamia
·
S
Körning Finns det någon som vet vart man kan få tag på små körbett, i storlek 9,5... Postkandar eller en annan typ av körbett. Känns som om jag...
Svar
5
· Visningar
1 283
Senast: lul
·
L
Körning Vet ni om det finns nån bra "körklubb" i östergötland? Är intresserad av det nu eftersom trav bara känns som "slit häng å släng" eller...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: mellis
·
Körning Vi har under sommaren nu tänkt att köra in vår 4-åriga Nordsvensk. Frågan är vilken sele vi ska välja? Är det självklart att välja en...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: björktomta
·
Körning Hejhej! Jag håller på o kör in min 2-åring och letar även vagn/släde senare till hösten. jag har hittat ganska många gamla fina...
Svar
1
· Visningar
1 181
Senast: LIA
·
Körning Jaha nu är också jag helt frälst i körningen. Har fått en vagn till min shettis och har nu kört några gånger. Jag bara älskar körning...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: _moa_
·
A
Körning hoppas att tömkörning hör till körning annars är de bara att flytta på tråden. iaf jag har ju börjat tömköra min åring och de går...
Svar
5
· Visningar
979
Senast: AlterPride
·
Körning Ska åka och titta på en begagnad rockard i morgon kväll. Den har använts till en a-ponny (102 cm hög shettis) förut. Rockarden var lite...
Svar
4
· Visningar
1 339
·
Körning Vilka säljer släpsax för häst? Vad ligger de i för prisklass? Har snarat, men det vill ju gärna hugga fast i backen och det är ju inte...
Svar
3
· Visningar
4 301
Senast: Asa_S
·
Körning Mitt shetlandsto 11 år och välkörd har blivit så pigg och hetsig att jag inte känner igen henne, hon stressar upp sig och kan inte göra...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: Burza
·
Körning Är det någon som vet var man kan få tag på lokor som inte är klumpiga på en shettis?? Har haft en shettisloksele hemma men lokorna såg...
Svar
7
· Visningar
1 262
Senast: _L_
·
C
Körning Jag har tänkt endel på det här med att köra mer på riktigt. Jag har en häst som är helt underbar att köra, hon är travare, eller skulle...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: Ikcim
·
Körning ... vart köper man det per postorder?
Svar
8
· Visningar
1 345
Senast: Spirelli
·
M
Körning ja just det. hörde att man kunde göra det. man kör ett dressyrprogram. vuxna får tävla små ponnyer :) nån som vet något om det...
Svar
7
· Visningar
1 574
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka