Funderingar!

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Tiggertjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 740
T

Tiggertjejen

Ska ju köra in min häst till våren då han är 2år!

Funderar nu på att kanske lämna iväg honom på inkörning men var gör man det? Vad kan det kosta? (inviduellt jag vet) Men ni som har gjort så kan väl säga vad ni betalde?

Kanske kör jag in själv, finns ju kunniga i stallet som kan hjälpa mig men det lockar att lämna honom på inkörning innan betet!

Sv: Funderingar!

Jo, men jag är osäker på hur jag ska göra ju!
Vill också att det ska vara ett seriöst ställe!

Sv: Funderingar!

Inkörning kostar oftast mellan 5000-8000kr/mån inkl uppstallning och foder. Man får oftast räckna med att det tar 1-2månader att köra in hästen.
/M

Liknande trådar

Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 414
Senast: animalasia
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Freazer
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
2 157
Senast: Derivata
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
325
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka