• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 782
L

Lozzan

Vet ni om det finns nån bra "körklubb" i östergötland? Är intresserad av det nu eftersom trav bara känns som "slit häng å släng" eller vad man ska sejja. Som i ridning är jag ber intresserad av dressyr och så...

Sv: Körning

Östergötlands Brukshästklubb, namnet säger inriktningen.
Åkerbo Rid och körklubb, mest den "vanliga" typen av körning.

Båda finns i Linköpingsregionen och sysslar även med en del "hobbykörning" mm, såvitt jag kommer ihåg.

LIA

Senast ändrad:
Sv: Körning

Åkerbo Rid och Körsällskap är en mycket trevlig och aktiv klubb. Ordnar träningar, läger, tävlingar m.m. Bra träningsmöjligheter på terrängbana (både för körning och ridning) vid Ekenäs och inomhus.

Nykils Rid och Körsällskap har du också t.ex.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: Cattis_E
·
R
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter... 2
Svar
24
· Visningar
1 546
Senast: Raderad medlem 147980
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 438
Senast: Mirtai
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
505
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?