Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag harvade trädgårdslandet med min häst igår! :bump: :bump: Det var superkul, hon var jätteduktig. Dessutom spände vi ihop och...
Svar
8
· Visningar
1 498
Senast: Asa_S
·
M
Körning Har en liten fundering som jag skulle vara tacksam om ni kunde hjälpa mig med.. Jag har en travare som jag nu mestadels rider. Han mäter...
Svar
3
· Visningar
2 757
Senast: Maria_Bjorkman
·
L
Körning Nu ska ni få se lite bilder på en "riktig" häst i maraton :) Det är från träningen i helgen -Frosty tyckte det var döskoj och var...
2
Svar
33
· Visningar
3 103
Senast: Nora
·
M
Körning hej undrar om det är någon som har baksele HMC från lillhästen istav i strl full? Hur är den i storlek? Skulle någon vilja va snäll...
Svar
18
· Visningar
1 555
Körning Vill börja köra min c-ponny. Han är troligen körd innan, jag tömkör honom mycket och har sakkunnig hjälp på nära håll. Min fråga är dock...
Svar
7
· Visningar
1 177
Senast: LIA
·
P
Körning Vad finns det för rakabett som ni kan rekommendera? Min häst jollar med tungan, men verkar gilla rakabett? Snälla hjälp mig med vad...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: miamiamia
·
Körning Igår var det premiärtur med flakvagnen! Maken har byggt om skacklarna, som var för smala fram vid fästet. I måndags kväll blev dom...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: Fia-Lina
·
Körning Äntligen !!! :bump: Igår köpte vi en Troed-vagn. 97-års modell men väldigt fin, och priset var bra också. Gissa om jag är...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: _L_
·
Körning jag har en shettis som jag har kört in och det skulle vara kul att tävla lite. hur tävlar man i körning? vad finns det för körningar man...
Svar
3
· Visningar
1 285
Senast: _L_
·
Körning Töm kör min häst mycket och igår provade jag med skacklar, han brydde sig ingenting :D Han är nu 6 år, är det försent eller???
Svar
18
· Visningar
1 555
Senast: Miss Ferrari
·
I
Körning Hej! Vad finns det för tävlingsgrenar inom körning, och vad "går de ut på"? Vad är det som bedöms och hur ska hästen vara för att...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: holmharness
·
S
Körning Hej! Skulle behöva svar på en fråga. Jag har en Willab-sele, som jag har beställt snabbkopplingar till istället för de skakelöglor som...
Svar
3
· Visningar
1 044
I
Körning Jag har en äldre marathonvagn som det för tillfället är bildäck på, men det finns även järnhjul till den. Men jag undrar om det går att...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Idka
·
Körning Jag ska ev. till USA en sväng i höst, och funderar nu på om det kanske lönar sig att köpa kör-utrustning där? Det finns ju miljoner...
Svar
1
· Visningar
839
Körning Vad använder ni för tömmar? Själv har jag vanliga i vävband och i läder. Vävband är okej,men minsta vindpust så flaxar dom, Läder...
Svar
11
· Visningar
1 472
Senast: Majjijann
·
G
Körning Såg att en del har gjort det och jag står i valet och kvalet. Jag är för feg för att göra det själv och har inte tillräckligt med...
Svar
9
· Visningar
3 218
Senast: åke
·
Körning Vilka olika kör föreningar finns det i Västra Götaland? Behöver komma igång med träningen nu men hittar inga kurser eller något.
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Grevinnan
·
S
Körning Jag vill ha förslag på klädsel till dressyrtävling till kusk och groom (tjejer). Vad ska vi tänka på förutom handskar.
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: Nora
·
Körning Jag, och säkert fler, vill gärna se bilder på olika körekipage. För min del ser jag gärna tävlingsbilder, det är ont om dem på nätet...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 719
Senast: Katri
·
Körning Är det någon som kan förklara hur man ska sätta draglinorna i svängeln? Svängeln har två krokar i vardera ände och draglinorna är i...
Svar
5
· Visningar
1 463
Senast: burton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka