Bilder på körekipage!

Sv: Bilder på körekipage!

Ojj...jag blir också rätt sugen på maraton!! Fast jag hörde det var rätt geggigt där?

Yes, det är vi. Men jag såg inte att vi fans med på någon bild.
/M

aahh där är den stora bruna!!!

du nora -vi ska träna maraton på söndag i vännäs :banana:

Oj nu kunnde jag oxså se den.

Ingen vidare bild direkt, då den är från presisionen och han ser rätt lång ut. Måste ju få fram honom på bettet där av formen.

Det är ingen som har fler bilder på oss? Det var ju första tävlingen med nya hästen så jag har inga bilder på honom sen tidigare.

/M

I dressyren är det Martina (Annas dotter) och i Maraton groomar ett proffs från Falkenberg som oxså heter Fille för enkelhetens skull.
/M

aha ... gissar att det är fille från sm, för såå många fillar kan det inte finnas :)

Du har rätt, Glömde att du var med oss där.
/M

miamiamia skrev:
Oj nu kunnde jag oxså se den.

Ingen vidare bild direkt, då den är från presisionen och han ser rätt lång ut. Måste ju få fram honom på bettet där av formen.

Det är ingen som har fler bilder på oss? Det var ju första tävlingen med nya hästen så jag har inga bilder på honom sen tidigare.

/M

Jag har fler bilder. Ville bara kolla att det var rätt ekipage. Hästen la man ju märke till, men blev lite osäker ändå...
Fin häst du har!
Jag kan maila eller på annat sätt skicka fler bilder. Ska räkna hur många jag har. (Det är dock inte jag som tagit bilderna, utan mirage här på Buke. Vi laddade bara upp bilderna hemma hos mig.)

Senast ändrad:

Nja, mitt utrymme på msn räcker inte riktigt till för att lägga ut alla bilder, så jag lägger ut de jag kan och så lägger mirage ut en del.

När min "riktiga" hemsida är klar kommer dessa att läggas upp där. När sidan är klar är idag oklart, men jag jobbar på det.

Ja visst är han fin!
Synd bara att vi strulade till det med betslingen i presisionen så han var närmast okörbar där. Men efter dressyrvinsten så spelade det ingen roll. Det var hans första tävling i enbet och jag är jätte nöjd med honom.
Det vore jätte kul att få dessa bilder. Kan du maila mig om jag pmar min adress?
/M

GRYMT SNYGGT EKIPAGE!!!! Får jag verkligen säga!!! :bow: :bow:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
720
Senast: Görel
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Finns det något sätt att se vilka album varje bild ligger i? Jag har massor av album och många av bilderna ligger i flera album och jag...
Svar
9
· Visningar
287
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar