Hur ska jag styla mitt hår?

strawberrysylt

Trådstartare
Jag har klippt mitt hår typ såhär, fast det ser inte ut såhär av sig själv tyvärr 🤪.
Skulle såklart frågat hos frisören, som stylade det, men det gjorde jag inte, men ni kan säkert hjälpa.

Jag har stylat håret i perioder, men då mest med vax för många år sen och det känns inte som vad jag vill ha i nu.
Men vad ska jag använda för att det ska se ut såhär? Tips på specifika produkter uppskattas.

Gärna parfymfria produkter, då min man är lite känslig för lukter.

Bifogade filer

• Screenshot_20250310-170236_Samsung Internet.webp
    Screenshot_20250310-170236_Samsung Internet.webp
    35,8 KB · Visningar: 120
Cool frilla! Jag gillade något puder (man behövde sjukt lite) så blev håret typ lite strävt och stelt. Hittade aldrig något vax jag gillade, blev bara blankt/fett eller fult. Pudret var en aning matt men det passade mitt supertunna och mjuka hår bra. Osis Dust it verkar det heta! Liten röd burk.

Jag har klippt mitt hår typ såhär, fast det ser inte ut såhär av sig själv tyvärr 🤪.
Skulle såklart frågat hos frisören, som stylade det, men det gjorde jag inte, men ni kan säkert hjälpa.

Jag har stylat håret i perioder, men då mest med vax för många år sen och det känns inte som vad jag vill ha i nu.
Men vad ska jag använda för att det ska se ut såhär? Tips på specifika produkter uppskattas.

Gärna parfymfria produkter, då min man är lite känslig för lukter.
Jag har nästan bara den där typen av frisyrer och använder alltid vax den här har jag varit nöjdast med https://www.nordicfeel.se/product/lanza-healing-style-20090 . Den ger en sträv känsla och ganska stark i hur den håller håret. Men jag har tjockt och tungt hår så lättare produkter brukar inte fungera för mig. Min doftar inte, men det beror nog på att den är 10+ år gammal och doften har gett med sig. Har man lättare finare hår kanske det räcker med saltvattenspray?

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
799
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Tipsa mig om riktigt bra produkter för torrt hår, som jag inte dör av att använda! Jag var hos frisören härom dagen och försökte...
Svar
8
· Visningar
834
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
8 835
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Ja som topic lyder. Jag har haft det här problemet länge och tänkte be om tips för vilka schampon som funkar för just er (kanske något... 2
Svar
32
· Visningar
5 720
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka