Bilder på körekipage!

Sv: Bilder på körekipage!

Tog lite bilder när vi hade körtävling på klubben nu i valborgshelgen!
Blev bara dressyrbilder å bara haflingers :love: för jag jobbade när de va marathon å precision!
Inte världens bästa bilder heller men, men! :D

Klicka in här så kan ni själv välja vilka bilder ni vill se!
http://photobucket.com/albums/y14/FridaCamilla/Kortavling Astorp 2005-04-28/

Det var dock mest synd om detta ekipaget-som trots ösregnet gjorde mkt bra ifrån sig! Ser sååå kallt ut! *brr* :crazy:
haflingers019.jpg

bakselen här... nån som vet om det är nån österrikisk modell eller finns den att få tag på för oss dödliga?

Blev lite kär...

/jenny

Senast ändrad av en moderator:

Sitter inte den bakselen lite högt uppe...?? eller ska den sitta så?

Den sitter ju precis lagom, längre ner så kommer den ta i varje steg hästen tar och störa. Men visst var modellen snygg??

/jenny

Läcker färg på vagnen! :d Inte många gånger man ser färg på vagnarna mer än tråkig svart o brun.

Ja den e fiiin! :)
Allt jag vet är att kusken e danska så...

Jag skulle föredra att ha den mer som på den första superregninga bilden, där tar den ju inte i varje steg. Funktionen är säkert densamma men jag tänker utseendemässigt :smirk:

[Hej Kusk,
Om du vil se tävlingsvideo i kväll kl 20.Skårby församlingshem, 10 km vest for Ystad, nord för E 65 ved Marsvinshom-avfarten.Välkommen!
Hälsningar Holm tlf 070 6848738

En amatörbild om det är tillåtet! :angel: Min kompis travare (nu mera rid- och körhäst) Utanför mitt hus!!

PICT0136.jpg

Åhhh, en så´n vacker häst! Och så snyggt med de blå detaljerna i utrustningen till den blåa sulkyn! Själv är jag en glad amatör som kör min arab med sulky och travsele. Tycker bara att smäckra hästar framför vagn är så vackert...

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
720
Senast: Görel
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Finns det något sätt att se vilka album varje bild ligger i? Jag har massor av album och många av bilderna ligger i flera album och jag...
Svar
9
· Visningar
287
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar