Sv: Maraton!

Jaha...ja det kanske är bäst att vänta lite då. Eller så får du ett föl som snabbt fattar vad maraton handlar om ;)

Här är bilder på "min" häst från helgen som var:
Funktionskontrollen
DSCN7345.jpg

På väg in i första hindret
DSCN7358.jpg

"Sahara"
DSCN7360.jpg

DSCN7366.jpg

På väg ner i vattnet
DSCN7380.jpg

DSCN7383.jpg

Karamellbacken
DSCN7391.jpg

Sista biten in i mål
DSCN7405.jpg

Va kul att få se bilder! :bump:

Jag har precis kört häst för första gången i mitt liv nu i torsdags och tyckte det var superskoj! :banana: Nu kommer man ju nästan behöva leta efter en häst som både är välutbildad i ridningen OCH körd! :D

Hehe, jag var bara groom/hästskötare :D

Japp, vi var strax utanför Linköping (vid Ekenäs slott). Till helgen bär det iväg till Umeå! :idea:

aha!!! då vet jag vem du är kanske .. är du samma hästskötare som på SM? :)
vi syns till helgen iaf!

hm då var du inte den jag tänke på!
Men som sagt är ni välkomna upp till ett kallt norrland :)

Jag körde där i höstas. Mycket fin bana ju!!

Jaså! Då kommer vi tävla mot varandra då! (Blev ju jävla nervös när jag såg startlistan...usch)

Eftersom det spöregnade hela helgen vi var där så var det vääldigt tungkört och lerigt, annars var det bra! :)

Jasså! :idea: Kul! (har dock inte sett ngn startlista än så jag vet inte hur den ser ut)

Usch. tråkigt! Hoppas det blir soligt nu här så det kan torka upp tills i helgen. Fast den banan blir nog inte Så jättetung även om det regnar... För här häller det verkligen ner regn!!

Vi är bara fem i vår klass ihopslaget ponny, kallblod och häst. Känns som mitt mål är att inte komma sist i allt...haha...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: inverterad
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
397
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 182
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka