Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning Nu den kommande veckan ska jag börja köra in mitt 4-åriga halvblod. Det ska bli så skoj - har aldig kört innan. Eller jo, travare på...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Liiisa
·
Körning Nu i helgen har jag kollat över lite vad som fanns hemma på gården och blev inte besviken, så mycket som 4 åkvagnar, 2 giggar, 2...
2
Svar
37
· Visningar
3 531
Senast: gadriel
·
Körning helloo. :d jo. Varför finns det inte en svängel och dragline standard, så att alla svänglar passar till alla draglinor. Vet att...
2
Svar
29
· Visningar
3 647
B
Körning Hej igen! Ännu mera funderingar från mig. Jag har suttit och studerat 3 små remmar ingående i Börjes-katalogen. Det står snabbkoppling...
Svar
3
· Visningar
1 164
Körning Min häst har fått skav av bukgjorden nu i fällningstider. Kan jag köpa en vanlig sadelgjordstunnel för att förhindra skavet eller finns...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: miamiamia
·
B
Körning Tjena! Vart kan jag köpa lösa draglinor till shetland? som passar för att fästa i dragringen på lokselen? Materialet spelar inte så...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: burton
·
Körning Idag har jag varit och tittat på min första körtävling någonsin! Jag och en till tjej från körkursen var funktionärer, och det var så...
Svar
9
· Visningar
1 272
Senast: lul
·
T
Körning Jag har en ettåring som ska ut på bete nu, mina planer för honom är att jag ska köra in honom. När ska jag börja med att tömköra och sen...
Svar
14
· Visningar
1 263
Senast: Tiggertjejen
·
Körning kommer det att vara någon körtävling för shettisar i skåne? vill gärna åka dit och titta. gärna i närheten av helsingborg. någon som...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: Fjunet
·
F
Körning Någon som vet när och var det ska hållas?
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Carolus
·
S
Körning Nån som kör shettis och hittat små bett? Skulle vilja ha ett tunt rakt oledat med fasta ringar i 8 cm och ett pelham oledat. Gjörd det...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Fjunet
·
T
Körning Kör lite då och då med pållen och tycker det vore roligt attt köra lite mer seriöst och kanske(väldigt mycket kanske) tävla nåogn gång...
2
Svar
26
· Visningar
2 048
L
Körning Jag tänkte få mig lite tips på färgval till tävlingskläder i dressyren/precisionen! Min häst är fux, med ljus man, har en svart...
Svar
9
· Visningar
1 186
Körning Håller på och går en körkurs nu och så fort min ponny slutar hosta och sätts i gång igen så ska vi ut och köra! Har dock lite...
Svar
11
· Visningar
1 085
B
Körning Hej! Om man tillfälligt vill prova att använda en travbrösta som baksele (snigelfarmor gör det vet jag) till en shettis, bör den då...
Svar
7
· Visningar
1 469
Senast: burton
·
Körning /dressyrkörning? (Fast man kanske inte säger så, utan mer precision.) Vad jag förstått är det mer säkerthetsväst och kläder som är...
Svar
15
· Visningar
1 547
Senast: miamiamia
·
C
Körning Hej! Har letat mig halvt fördärvad efter en viss typ av rockad över hela nätet känns de som! :o Kanske ni vet var man kan få fatt...
Svar
3
· Visningar
1 076
Senast: Cämz
·
C
Körning Håller på för fullt att köra in min lille pålle å har nu kommit så pass så att vi åker efter honom i skritt! :) Min fråga till er...
Svar
7
· Visningar
1 352
N
Körning Shettisen ska nu äntligen få en egen baksele och jag behöver lite tips om vart jag kan hitta den bästa! Den ska vara i svart läder...
Svar
12
· Visningar
1 061
Senast: Nora
·
A
Körning Hej! Jag trodde att min fråga var vanligt förekommande, men jag försökte söka och hittade inget svar. Kan bero på att jag är ny här och...
Svar
8
· Visningar
2 594
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka