Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Ska nu inskaffa ny loksele :banana: Men jag undrar lite över hur hårt man ska spänna remmen mellan lokträna.Vilka mått använder ni...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Shettisar
·
M
Körning Grattis på födelsedagen! /M
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: Nora
·
K
Körning jag ska nu snart börja köra min lilla shettis! så jag undrar behöver jag lära mig någoting om själva körningen, typ hur man kör, hur...
Svar
1
· Visningar
1 056
Senast: Shettisar
·
  • Låst
Körning Här är mina bästa länkar om körning! http://www.cliffords.se/korskolan.html Introduktion och svar på nybörjarens vanligaste frågor...
Svar
3
· Visningar
1 431
Senast: lillebill
·
Körning jag har en maxad minishettis som jag håller på att köra in och jag tror han hade funkat ännu bättre om han hade haft ett hackamore...
Svar
7
· Visningar
1 644
Senast: Dragonfruit_
·
N
Körning Jag har en enkel bröstsele till min shettis men jag har kompletterat med baksele som jag fäster i ringarna på selen. Om jag vill...
Svar
6
· Visningar
1 285
Senast: hanseman
·
K
Körning Jag har ett shettis sto på exakt 1 år, funderar på att börja tömköra henne nu, har en tömkörningsgjord för shettis som jag tänkte...
Svar
13
· Visningar
3 016
Senast: _L_
·
A
Körning jag har en arab åring som jag har tänkte köra in har inte tänkt börja köra än men eftersom jag vet den ungerfärliga storleken på henne...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: AlterPride
·
F
Körning Någon som har en sådan, eller har någon annan information om den (kvalitémässigt osv)? Jag tycker den verkar toppen, vad tycker ni...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 784
Senast: Gatsby
·
Körning Jag har en 4 årig minishettis som är ganska smäcker i typen. jag har nyss kört in han och han trivs verkligen att dra vagnen. men han...
Svar
1
· Visningar
1 285
·
J
Körning Hej, Jag sitter och funderar om en rockard, (http://www.stallberg.se/bullporo.jpg), skulle fungera till min islandshäst som är i...
Svar
1
· Visningar
1 324
·
Körning Nu är det hög tid att se över vagnarna jag köpte i höstas, och jag har lite funderingar kring hjul och skacklar.... Jag har en...
Svar
9
· Visningar
5 915
Senast: LIA
·
B
Körning Det finns nämligen en tråd för det redan på utrustning men jag lägger det hellre här därför att jag undrar vart man kan få tag på...
Svar
4
· Visningar
1 088
M
Körning Vad kan man göra när man tömkör? Hur länge tog det för er att köra in eran häst? Då räknar jag inte med tömkörningen, Kan man på...
Svar
2
· Visningar
1 247
Senast: JennyK
·
Körning Har ett klart minne av att jag frågat tidigare, men har ävl aldrig varit så engagerad i frågorna tidigare. Har sökt lite i gamla trådar...
Svar
5
· Visningar
1 462
Senast: Asa_S
·
Körning Har lite smått funderat på att man kanske kunde slå 2 flugor i en smäll. Jag har en lugn och snäll gammelvallack o kör lite...
Svar
5
· Visningar
1 598
Senast: Tokmaja
·
Körning Ja, jag vet att den är "felplacerad" men jag hoppas den får ligga kvar eftersom jag är ute efter så specifika böcker! ;) Vad har ni...
Svar
9
· Visningar
1 762
Senast: Geshira
·
Körning Hur mycket skulle ni kunna tänka er att betala för att lämna er häst på inkörning. Då menar jag per månad och allt foder och arbete...
Svar
6
· Visningar
1 584
Senast: miamiamia
·
Körning här en bild på dem från equilex.. hur ska dessa fästas, vilket håll ska stroppen åt, ner eller upp? Om jag ska göra en...
Svar
4
· Visningar
1 060
J
Körning Kanske en dum fråga, men hur/var fäster man draglinorna i en loksele? På en bröstsele sitter ju draglinorna i bröstan och man fäster...
Svar
8
· Visningar
1 744
Senast: Butros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Nyårstråden
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Tonåringar

Hund, Katt, Andra Djur