Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Körning Der finns nu internationelle regler for traditionel driving.1-dagstävling med 3 momenter :Präsentation /concours de elegance. 14 km...
Svar
0
· Visningar
1 155
Senast: holmharness
·
Körning Vid vilken ålder anser ni att det är bäst att börja köra in hästar?
Svar
11
· Visningar
1 586
Senast: JennyK
·
Körning Vet ni någon "hästaffär" eller intenetshop som säljer snabbkopplingar till selar? Jag har letat som en galning men utan resultat. Blir...
Svar
10
· Visningar
1 354
T
Körning Kör ju med en stor Jydsk häst och han är trång i bakbenen. Det fungerar bra när man kör honom i skritt men han slår i hovarna i varandra...
Svar
18
· Visningar
2 039
Senast: Thuja
·
Körning har jag tröttnat på att vänta på att pappa ska ordna det... VAR :confused: kan man hitta en parvagn till shetlandsponny? Har inte...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: Troll I@
·
Körning Jag funderar på att köpa en shettis, som är körvan. Men jag undrar följande. Är det svårt att köra shettis? (jag menar enbart köra...
Svar
7
· Visningar
1 575
Senast: Troll I@
·
Körning Visst är väl alla väl fungerande bröstselar giggselar egentligen? Giggselar beskrivs som en däckel med järn i och lös brösta...
Svar
7
· Visningar
3 648
Senast: holmharness
·
Körning hittade en sida...med dyra saker. Hur kan det vara så dyrt, eller har jag missat något...
Svar
1
· Visningar
1 098
Senast: åke
·
M
Körning Hur gör ni för att hästen ska fatta galopp?
Svar
8
· Visningar
1 283
Senast: Asfolath
·
M
Körning Hur funkar det egentligen att köra i backar? Är trav eller galopp i uppförsbacke att rekommendera, och skritt i nerförsbacke eller hur...
Svar
3
· Visningar
1 319
N
Körning Har nu läst biten om klädsel på körtävling på kuskringen.nu och har lite funderingar... * om huvudbonad för kvinnor. Kusken ska då ha...
Svar
7
· Visningar
1 109
Senast: Nora
·
A
Körning Vad är egentligen skillnaden mellan en liverpoolstång och ett postkandar? Används de i olika syften? Är de olika skarpa?
Svar
18
· Visningar
3 067
Senast: kjm
·
N
Körning Hej jag har ett haflingersto som går jätte fint å tömköra osv men när man ska sätta skacklerna bakom henne så kastar hon sig runt å...
Svar
4
· Visningar
1 582
Senast: Nora_
·
Z
Körning Någon som kan tipsa om någon som är duktig på att köra in, gärna i Göteborgsområdet. 2-årigt halvblod. Jag vill få tag på någon som är...
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: EmblaAsk
·
M
Körning Jag har sån lust att köra in mitt tinkersto. Men det finns ingen här som kan hjälpa mig. Eller, det finns ju folk som kan hjälpa mig med...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: burton
·
T
Körning hejsan... vet någon hur man bygger en fössing? letat överallt efter en beskrivning men utan resultat... så vet du något om hur man gör...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: tysse
·
Körning Nu kommer jag åter igen med mina korkade frågor. Är helt ny inom körningen och tömkörning för instruktör. Har tömkört shettistjejen till...
Svar
5
· Visningar
1 207
Senast: Nora
·
Körning Jag vet ju att det finns åtminstone en här som plogar snö med häst. Går det att bygga en snöplog, är det någon som har någon bild? Jag...
Svar
14
· Visningar
5 436
Senast: mizz
·
Körning Hej alla! Håller på att bygga om min fyrhjuliga trävagn till en parvagn. Här kommer en fråga: Stången som ska vara istället för...
Svar
12
· Visningar
1 924
Senast: mizz_perfect
·
A
Körning Står i begrepp att köpa en rockard till shettis för nöjeskörning. Har tittat på Börjes och shettis-shoppens hemsidor. Skulle gärna vilja...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka