Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Körning Hittade körsele HMC samt baksele HMC på Lillhästens hemsida till ett ganska lågt och ok pris. Någon som provat dessa selar? Ska använda...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 751
Senast: roslagen
·
D
Körning Läste om HMC körsele men har även sett HMC träns. Vad står HMC för??
Svar
5
· Visningar
1 152
Senast: DubbelAnnika
·
Körning Det är så att jag undrar åt en bonde vägnar här i trakten vad för häst som skulle passa honom och vart man skulle kunna finna en sådann...
2
Svar
21
· Visningar
4 644
Senast: Thuja
·
Körning jag har kört in min shettis och letar nu bara efter en vagn som jag tror jag har hittat, äntligen ! :) jag ska köra honom ganska ofta...
Svar
11
· Visningar
1 465
Senast: knoppan
·
D
Körning Är det nån som vet vart man kan köpa sånadär selunderlägg i fårskinn eller i någon snygg färg? Eller såns små schabrak?
Svar
11
· Visningar
1 339
Senast: Smurfoff
·
L
Körning suck, ibland är frosty en väldigt billig ponny! igår när jag skulle ut o köra tog det 20 minuter innan jag fick honom förspänd! det...
Svar
9
· Visningar
1 108
Senast: jelly
·
Körning Varför har man en svängel (ja jag är okunnig :crazy:). Har det lite med säkerheten att göra eller något annat?? Har köpt en rockard...
2
Svar
24
· Visningar
8 885
Senast: Storm
·
J
Körning Vilken ålder är lämpligast att börja köra in ett russ född 2003. Som inbiten ryttare är jag helt novis på ämnet. Vi kommer att få...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: Jessie81
·
Körning måste jag ha en baksele till min shettis? jag ska mest fritidsköra och vi har inte särskilt mycket backar. han har en bröstsele som är...
Svar
13
· Visningar
2 712
Körning Funderar lite på vad jag i ett första skede bör skaffa, baksele eller draglinor+svängel. Kör i princip aldrig i backar då sådana knappt...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: Nora
·
K
Körning hur ska ja köra in in minishettis? vad ska jag skaffa? svara gärna :)
Svar
10
· Visningar
1 005
Senast: Smurfoff
·
H
Körning Någon som har lite tips på hur man kan hålla igång motivationen så här på vinterhalvåret. Nu börjar iofs tävlingsäsongen ganska snart så...
2
Svar
30
· Visningar
1 861
·
S
Körning Vad kör ni era shettisar med? Ska ev börja tävla så småningom. Har ni bilder eller länkar till webb-shopar? Tacksam för alla tips innan...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: Kritos
·
T
Körning roslagsvagnar har ny hemsida har jag märkt hur har dom med lev-tider nån som vet eller har en sån vagn.??
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: kessy
·
J
Körning Någon som kan förklara för mej vad det är för skillnad på en vanlig bröstsele och en maratonsele? Är det bara att maratonselen är...
Svar
6
· Visningar
3 010
·
Körning finns det någon som vet om det finns kurser för såna som mig, alltså helt nybörjare inom ämnet, att komma igång med körning?? då menar...
Svar
13
· Visningar
1 534
Senast: aal31005
·
D
Körning Ngn som provat Hööks eller Börjes billiga körsele?
Svar
13
· Visningar
3 009
Senast: pulkan
·
Körning Jag har en häst som är något körd framför rockard. Nu vill jag köpa en egen vagn och tycker att en lätt marathonvagn ser mycket trevlig...
Svar
5
· Visningar
1 534
·
Körning Det gäller shetlandsponnyer, jag har kört enbett nu ett tag och vill utveckla min körning till att köra dem i par. Någon här som kör...
Svar
3
· Visningar
1 214
·
G
Körning Vad ingår i ett körprov på en avelsvärdering för shetlandsponny?
Svar
1
· Visningar
996
Senast: RebeckaKihlberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka