Motivation

Sv: Motivation

ja, häftigt. så där ska jag också se ut när jag blir stor :banana: :banana:

Jag är sommarkusk :o
Det är segt att köra på vintern. fram med vagn, sele, kallt och sen ut på snötäckta vägar.
Så på vintrarna rider jag mest och kör på sommaren.

ja, måste nog erkänna att jag rier mest på vintern också. Resten av året med för den delen :o Måste nog ändra på det nu om jag vill tävla lite mer. Men nu när jag ska få en ordentlig vagn så blir det både roliare och lättare att köra så det ska vägå bra.

jo...det är oftast roligare att köra på sommaren. Men kan vara lite mysigt på vintern också!! Också är det lite svårt för mig(180cm) att rida shettis(106cm) så det blir bara körning.

Klart det kan var amysigt att köra på vintern, ibland...
Slädar finns ju också :love:
Men speciellt mycket körning blir det inte för mig

Något som hjälpte mig idag var lite sällskap och en ny körväg! kan det bli bättre en fin vinterdag?
Jag gillar att man kan träna kondis och styrka bara genom att köra rakt fram på en oplogad skogsväg. Kommer sakna snön, men så är man ju skåning som UPPSKATTAR riktiga vintrar här uppe.

/frusen men glad

Det är sant! Man ska inte underskatta snön...finns det nåt motsvarande på sommaren att träna styrka i? Vatten kanske men det är oftast svårt att köra någon längre bit i...

Nora, finns det vattenhinder på hippo att köra i?

Du får köra till Bäcksjön eller nån av I20 sjöarna, jag kan vara draghjälp, Donna räds inget vad jag vet. :)

ja, snö är härligt. Tyvärr så börjar all snö som funnits här den senaste veckan smälta bort nu och troligtvis ska det frysa på sen igen så det kommer väl bli ren isgata. Det är inte lika kul :cry: Då kan man i bästa fall ge sig ut på små skrittrundor i skogen där det kan vara någorlunda ok.

Här kommer det bara mer och mer :)

Nja, det finns ett litet med betoning på litet i skogen. Finns en vattengrav på hoppbanan men den är som sagt gjord för att hoppa över, alltså ett hål i mitten. Om man kan fixa nåt underlag där så kanske den går att använda. Annars är det villvattnet som gäller!

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 382
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 288
Senast: Acto
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 623
Senast: Lavinia
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 874
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar