Köpa körsele till shetland

Sv: Köpa körsele till shetland

Det är inte det som är poängen utan att man talar om för andra vad de gör fel medan man uppenbarligen inte lever som man lär!

Sv: Köpa körsele till shetland

här får du ett citat till.

jag står fast vid alla mina inlägg här. kan lägga till att om man har en häst som man inte vet om man kan köra nånsin mer så kan man använda vad skit som helst för att testa. Jag använde inte skit, den ligger bra även om du tycker den ligger på nåt annat sätt. Det kan vara kameravinkel eller nåt annat som gör att du ser vad du vill se. Så ge upp nu, jag söker ingen empati, det ÄR jobbigt att behöva försvara ekipaget inför en som tycker jag har plågat en mycket saknad ponny.
Alla de som lägger ut sina privata bilder ska ha en stor eloge, och hoppas att inte den anonyma roslagenjäntan dyker upp och letar fel o klipper citat.

Nora, lina... tack.

mvh jenny

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
687
Senast: Åsa A
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
814
IT & mobiler Jag funderar på att köpa hörlurar för att lyssna på musik och poddar. Kommer inte använda dem dagligen, så de behöver inte vara...
Svar
16
· Visningar
554
Senast: Lingon
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
860
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka