M
mellis
Sv: Drive Outs ponnyrockard
Men...som jag skrev så GÖR vi redan rockarder med fjädring.
Dels en modell som ser likadan ut som den ofjädrade Drive Out rockarden fast den har gummitorisionsfjädring och så en modell med stötdämparfjädring. (Drive Out rockarden). Att bara sätta dit stötdämparfjädring på den ofjädrade Drive Out rockarden går inte.
Drive Out rockarden är det en helt annan konstruktion på, det går åt mer material och är mer jobb med den, så därför är den också lite dyrare.
Kul att du tipsar folk om hemsidan!
snigelfarmor skrev:hej!
Jag tycker att konceptet är jättebra. För vem vill sitta o stirra in i en hästrumpa? men fjädring..utan den kan man bara inte köra på grusvägar eller skogsmarker, framförallt får hästen lida när varje ryck fortplantar sig till skaklarna. Vi människor kan ju alltid sitta på nåt mjukt.
Är det kanske på gång att lägga att införa fjädring? Man kan ju göra det rätt billigt, och oxå rätt dyrt såklart.
Jag tycker iallafall att det är kul att ni kört igång, och jag rekommenderar folk att kika på er hemsida!
Mvh jenny
Men...som jag skrev så GÖR vi redan rockarder med fjädring.
Dels en modell som ser likadan ut som den ofjädrade Drive Out rockarden fast den har gummitorisionsfjädring och så en modell med stötdämparfjädring. (Drive Out rockarden). Att bara sätta dit stötdämparfjädring på den ofjädrade Drive Out rockarden går inte.
Drive Out rockarden är det en helt annan konstruktion på, det går åt mer material och är mer jobb med den, så därför är den också lite dyrare.
Kul att du tipsar folk om hemsidan!