Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Vad kör ni på för något bett, och varför?
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: Shettis_tjej
·
N
Körning Hur farliga kan vagnar vara egentligen? Då det finns hästar som FAKTISKT kan dra vagnar!! visste ni det?!? :eek: Idag när jag drog in... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 376
Senast: Josefin_S
·
Körning Håller på och letar en ny välkörd häst.Vad anser ni är välkört?Ringde på ett sto som var mycket körd. Gick bara på postkandar och med...
Svar
14
· Visningar
1 244
Senast: Welsh
·
S
Körning Hur är den dyrare selen från Börjes i kvalitén? Ska ha till en shettis. Finns det andra förslag från er som kört och tävlat ett tag?
Svar
11
· Visningar
1 806
Senast: lul
·
N
Körning Vad ska man tänka på. Sa man välja lok eller bröstsele. Hur ser man att själva lokorna passar på hästen. Hur långa vet man att dom ska...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: burton
·
Körning Min svetsarkunnige, problemlösande släkting är nu frisk och ska fixa till min rockard så den blir oändligt vacker och perfekt :D . Jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 165
Senast: LIA
·
Körning hur många är det som kör med pisk då ni far ut och kör? varför kör ni med/utan? många verkar tycka det är en bra säkerhetsgrej medan... 2
Svar
34
· Visningar
2 765
P
Körning Har just påbörjat att tömmköra mitt 3-åriga islandssto. Vilket går strålande. Ja kanske lite väl lätt faktiskt. Målet är att kunna...
Svar
13
· Visningar
1 542
Senast: miamiamia
·
Körning Nu äntligen ska min 3-åring iväg på inkörning, till en av våra landslagskuskar. Det ska bli så spännande att se hur det går. Vi har...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: Tiggertjejen
·
T
Körning Ska börja med att köra in min åring efter sommaren! Mina föräldrar undrar vad jag önskar mig i 18 års present, då kom jag på att jag...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Tiggertjejen
·
Körning Någon som har erfarenhet av det?
Svar
7
· Visningar
1 126
Körning Vad kan ni rekommendera för vagn till ett par shettisar? Enkel vagn endast för konditionsträning och promenadkörning. Gärna som man kan...
Svar
2
· Visningar
944
Senast: Mli
·
Körning Hur brukar varmblod fungera att köra med? Jag gissar att det inte bör vara några problem med tanke på att de är avlade för det men vad...
Svar
12
· Visningar
1 345
Senast: gadriel
·
J
Körning Hej! Är det någon som vet om det finns några körtävlingar i närheten av Göteborg som man kan åka och titta på?
Svar
2
· Visningar
904
Senast: Carolus
·
Körning Om man ser till en stor häst i vanlig arbetstrav med ej ansträngande tyngd på vagnen, (typ ardenner med lätt vagn), hur fort tar man sig...
Svar
8
· Visningar
3 799
Senast: åke
·
Körning Finns det något speciellt ställe där öglorna för bakselen skall sitta på skakeln? 2
Svar
21
· Visningar
2 314
Senast: Fia-Lina
·
Körning Har ni också perioder då ni bara är trött på att göra ett o detsamma? Jag menar att köra,tömköra? Vad gör ni för att komma över en...
Svar
17
· Visningar
1 162
Senast: miamiamia
·
Körning Hej en lite korkad fråga kanske men jag undrar hur mycket en shettis kan orka dra med rockard? Han körs ett par tre gånger i veckan av...
Svar
8
· Visningar
1 397
Senast: _L_
·
L
Körning Någon som vet hur man kan få kontakt med någon som kör häst & vagn till bal- eller bröllopssammanhang? Finns det hemsidor eller liknande...
Svar
5
· Visningar
1 292
Senast: Thuja
·
G
Körning Jag funderar på hur ni hänger upp era selar. Jag skulle vilja ha någon typ av vägghållare. Helst någon som går att tillverka själv, så...
Svar
11
· Visningar
1 803
Senast: Thuja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka