Vad kan jag dra med en loksele och..

Apollo

Trådstartare
.....då menar jag inte en vagn. Min häst är inkörd sen liten och jag har kört honom själv sen vi köpte honom. Har nu sålt både vagn och sele för ett år sen. Min häst har varit under uppbyggnad ett tag nu pga av bla en låsning i korset, och dålig bakmuskler som resultat av det. Vet. visste att han var inkörd och tyckte att vi kunde köra lite som koplement till träning i övrigt. Nu står jag som sagt utan grejor men kan få låna en loksele. Har inte råd just nu att köpa upp mig på nya grejor. Men vad kan jag dra med en loksele, typ släpa eller nåt??
Tips mottages tacksamt. Bygga själv inget hinder.

Sv: Vad kan jag dra med en loksele och..

Bara fantasin som sätter gränser.
Men de flesta använder väl däck av olika tyngder?
Annars så finns det ju stockar av klenare och grövre typ.

Liknande trådar

Utrustning Nu har jag tröttnat på att låna, hyra, pussla... Dags att köpa egen transport! Jag har två hästar just nu, men en ska troligen säljas... 2
Svar
30
· Visningar
7 434
Senast: Novalisa
·
Trav Hej! Har en dressyrhäst på 6 år som är inkörd som unghäst. Hon är inte körd på 2 år. Fick tag i en speedcart billigt och fick med en...
Svar
2
· Visningar
1 262
Senast: ghost
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 358
Senast: Mezcal
·
Körning Är just nu uppe och dansar bland de rosa molnen och känner mig helt överlycklig! Fick för några dagar sedan frågan om jag ville få en...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: Pinkilly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?