Tävlingsdebut

Sv: Tävlingsdebut

Tack Tack! :bow:
Visst är han fiiin.
Jag vet som sagt inte så mycket varken om selen eller vagnen, men jag tror att allt är från Tyskland. Ska höra med Kusken ;)

Selen fungerar bra, trots att det bara är cobstorlek.
När jag körde honom hade jag bröstsele men det var ju bara lugna skogsturer, så om det är någon skillnad vet jag inte.
Nu är det bara 2 v kvar tills nästa tävling :banana:

Vill ni ha en skrattstund så kika in på puffans alla inlägg på buke :) Hädanefter kommer hennes inlägg här att fylla det lilla datorrummet med skratt. Så roliga små konstiga skriverier!

Vimsan, vem är det som tävlar hästen, har hon inte internet? Vill så gärna veta om den franska bröstan. Kan ju mejla om inte annat?

/hihi hehe :p :rofl: :D

Jag ska kolla med henne om hon har e-mail ;)

ja, piff*puff verkar vara en skojjig typ :rofl:

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Lavinia
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 150
Senast: cewe
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka