Konditionsträning

Sv: Konditionsträning

Nej då. Vi har haft uppstallning i hage på tävlingarna tidigare men blir det SM så skulle det ju funka med mobila boxar, det var så jag menade. Dock är det ju tillåtet med hagar...

Visst är det tillåtet men dok ganska riskabelt!
När skall ni ansöka om sm?
Ni kunde kanske fixa ett super sm med massor av sponsorer, prispengar osv, då kommer alla att vilja åka till Norrland och tävla efter det.

Ja hindrena vi har är ju jäkligt mycket roligare!! Vi får väl se när/om det blir en ansökan. Handikapp-VM 2008 tror jag det är sökt för redan! haha

Liknande trådar

Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 655
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 878
Senast: Jamtland
·
Hästvård Skulle behöva lite tips ang min 13 åriga ponny. Denna lilla häst har varit på kliniken otaliga gånger men känns som grundproblemet...
2
Svar
20
· Visningar
3 954
Senast: Dopy
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 700
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka