svängel-bild el ritning

Sv: svängel-bild el ritning

Äh, det är du som inte följt med Loket! Var har du humorn idag? Var det nåt mer du ville fråga om eller vill du bara ha sista inlägget hela tiden? Jag tror alla har lagt ut vad de velat, men du är svår att få nöjd :)

/j, sista inlägget?

Spåra ur? Då har du inte sett när en tråd på buke spårar ur PÅ RIKTIGT :rofl: Då är det att dra fram med popcornen och mysfåtöljen framför datorn som gäller..

Nej, jag ska ge mig, lovar, ska inte störa (?) mer nu.

öh okej när mobbarna börjar på allvar menar du och flera går på en e det det du menar okej ja gillar man sånt så ska man kanske gå o poppa popcornen nu då...

*suck* Nej jag menar såklart inte att jag tycker det är roligt med mobbning :mad:
Så du tycker att jag mobbar dig? Det var verkligen inte min mening att få dig att känna så.

Det där med popcorn och fåtölj var ju inte bokstavligt menat, är ju inte så att man sitter och NJUTER av när andra kastar skit..

Men ibland är det faktiskt lite komiskt med alla patetiska inlägg som uppstår i vissa trådar, ibland tänker folk inte längre än näsan räcker (och nej, jag menar inte den här tråden).

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
356
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 583
Senast: ako
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Myrten
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
488

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka