Nu är det färdi kört

Sv: Nu är det färdi kört

pufffan skrev:
Jo, visst blev jag rädder som ena harunge.
Jag har värk i handa och värk i skall. Klarer int av att sele Kotte nu. Tur att Valdemar kom till och hjäpe.Jag har liksom ine kraft i handa heller.Mest synd är det om Kotte. Han kan ju int begrip varför vi int kan fare etter mjölk i morgon. Vad skall han tro om mig?
Du få väl si som de ä, att du ha hitte en an, nämlia me :D Kotte ska je hjelpe di me :love:

Int behöver jag någe hjälp int. Jag tror nog att jag skall till och köre en runde redan i dag.

Det må jag säga, en sån krutkäring född-15 och så flink vid tangentbordet... ;)
Måste säga att jag anar ugglor i brunnen... Tur att du verkar ha en flirt med Gammeln så du slipper vara så ensam på gamle dar. Bara inte Valdemar blir svartsjuk nu, fast ni kanske kan dricka av ditt hemgjorda vin tillsammans alla tre?

Jag var ut och körde igår en runde. Denne gång så hade jag fyre hjul och nu var allt som vanligt igen. Han är så rarer lille Kotte.
Int blir Valdemar svartsjuk för att jag sitt här och skriv av mig lit. Jag tror att det var LIA som skrev att det heter ugglor i mossen. Brunn var bare någe jag tog i brådskan när jag int kom på vad det hette.

Liknande trådar

P
Körning Hej mine venner. Jag har så varmt här i stugen så det går ju int till att sove. Så jag tänkt titt in lite här. Jag trodde int att det...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: Fia-Lina
·
P
Körning Idag så skull min kere Far ha fyllt år om han hade vare i live. Man kan ju int låte bli att fundere lit på han och hur det va förr.Månge...
Svar
9
· Visningar
1 248
Senast: loch
·
P
Körning Hej mine venner. Jag for bort till Valdemar i dag. När jag kom där på hans gate så sa Valdemar att Kotte gick konstigt. Jag blev så...
Svar
8
· Visningar
1 251
Senast: åke
·
P
Körning Nu har det blitt myck stress här. Valdemar är sjuk.Så jag och Kotte måst fare åt han 3 gånger på ena dag nu. Han är riktigt uslier må ni...
2
Svar
23
· Visningar
2 045
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar