Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning http://www.fotokristerlindh.se/flyinge050723_1/index.html Den mycket kände fotografen krister Lindh tar ganska mycket foto på...
Svar
9
· Visningar
1 225
A
Körning Var på Globen Horseshow igår och i slutet av showen har de ju en liten parad med hästdragna jultomtar,stora paket osv. En av pnnysarna...
Svar
1
· Visningar
677
Körning Har en kallblodstravare som var travhäst fram till tolv års ålder. Såldes därefter som ridhäst varefter jag köpte honom. Han är nu 17...
2
Svar
20
· Visningar
1 689
Senast: Carolus
·
Körning funderar nu på om ja ska ta o köpa en loksele kanske eftersom min pålle har så dåligt med plats där bröstan ligger. men kan inte så...
Svar
13
· Visningar
5 328
Senast: _L_
·
J
Körning Jag har köpt en bra beg loksele (Ylanders) och ska även beställa en ny baksele till, men den kommer gå på ca 2000:- och det har jag inte...
Svar
5
· Visningar
976
·
Körning http://www.fotokristerlindh.se/Alnarp050924.1/images/9C8D0313.JPG är det ett flugtäcke, eller är det kedjor? /Jenny
Svar
5
· Visningar
1 229
Senast: JennyK
·
Körning och...vad kommer ut ur transporten då? /jenny
Svar
5
· Visningar
894
Senast: mizz
·
N
Körning Jag undrar vilken sele som passar min lilla shettis på 86 cm. Ska ha en med draglinor och baksele. Max pris 2500:-
Svar
6
· Visningar
856
Körning Skulle hemskt gärna vilja ha tips på vad man bör tänka på vid köp av en gammal rissla? Det kryllar av dem här uppe i norr. Hade...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: åke
·
M
Körning Har funderat lite på min ena nordis, ett sto på 14 år. Har varit körd men varit med om en olycka, jag vet inte vad som hände, men har...
Svar
5
· Visningar
1 646
Senast: unicque2
·
Körning Jag har två åringsföl här nu. Min tanke är att kunna börja tömköra dem båda lite mer seriöst till nästa höst och förhoppningsvis köra in...
Svar
4
· Visningar
1 389
Körning Jag behöver hjälp. Min kompis skall köpa en ny körpisk till mig, (från piskmakaren i Lund) när hon nu åker till Globen. Men hur lång ska...
Svar
5
· Visningar
773
Senast: Fjunet
·
Körning Har sökt men inte hittat, trodde det varit uppe tidigare? Är inte riktigt nöjd med min shettisrockard och går i byggtankar, men det vore...
Svar
16
· Visningar
1 634
Senast: Asa_S
·
F
Körning Kör ni för tränare? Är det en "riktig" tränare, eller bara en privatperson som kan mycket om körning? Hur ofta kör ni för tränare? Vad...
Svar
8
· Visningar
882
Senast: Nora
·
Körning Vet att det diskuterats förr, men måste fråga ändå; går det öht att dra gigg med loksele? Jag menar en gammal gigg av "normalstorlek"...
Svar
12
· Visningar
1 514
Senast: Gullan86
·
T
Körning Jag undrar vad jag ska ha för utrustning om jag vill börja köra med min Maxade D-ponny val. han är korsning mellan Connemara &...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: RebeckaKihlberg
·
N
Körning Är nybörjare på det här med körning.... Finns säkert tusentals trådar om detta men men...hoppas ni orkar svara på mina frågor? :angel...
Svar
8
· Visningar
1 074
Senast: Ninjaninis
·
Körning På måndag är det besiktning, sen är han vår! *håller tummarna* Här kommer bild på nya hästen. Kevin -97 NF valack /jenny
2
Svar
23
· Visningar
1 989
Senast: Nora
·
Körning Hej. Jag har letat och letet efter en fin bröst sele till min ardenner men hittar ingen. här det någon här som vet vart man kan få tag...
Svar
3
· Visningar
826
·
Körning Kolla! Brösta med svag böj för strupen. Hade passat perfekt för oss med ont om plats. Hoppas sånt utvecklas i Europa med. /jenny
Svar
16
· Visningar
1 861
Senast: Gullan86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka