Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning rätt vagn? /Fjunet - som blev chockad när en familj åkte 20 mil för att hämta en sulky från 70-talet :crazy:
Svar
7
· Visningar
897
Senast: Cämz
·
P
Körning Hej mine venner. Jag for bort till Valdemar i dag. När jag kom där på hans gate så sa Valdemar att Kotte gick konstigt. Jag blev så...
Svar
8
· Visningar
1 251
Senast: åke
·
B
Körning ni som tävlar eller kör för t ex bröllop vad har ni på er? Det ska väl vara hatt och kavaj/klädsel som stämmer med vagn... Bilder...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Welsh
·
F
Körning Snart kommer den, i förbättrad upplaga - spännande! Men nu undrar jag vad man behöver för verktyg för att sätta ihop vagnen? Tar...
Svar
11
· Visningar
891
Senast: Fjunet
·
I
Körning Hej, Finns det något företag eller privatperson som nytillverkar slädar? ~Ingrid
Svar
5
· Visningar
1 136
Senast: Ingrid och Lukas
·
V
Körning Vill lära mig mer om körning, selar, vagnar - allt! :) Var kan man hitta det främst i bokväg e.dyl? Ni som kan en del är det kurser...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Trissa
·
Körning Här kommer bilder på min nya vän. Hon heter Lumoleisku och är en finnhäst, fem år gammal. Är hon inte söt? Har knappt fattat ännu att...
2
Svar
27
· Visningar
2 537
Senast: Druvan
·
V
Körning Tänker köpa både ny sele och ny rockard till min shettis. Har även en 1,5 årig shettis som ska köras in i vinter/vår. Ska troligen köpa...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: Fjunet
·
T
Körning Jag har letat svängel länge nu, men hittar ingen, så nu får gubben göra en. Den blir kanske inte så fin :smirk: men bara den har sin...
Svar
12
· Visningar
3 770
Senast: _L_
·
Körning Är det någon som har planerat att åka till Danmark i maj för att köra eller titta? Dom har "peppat" mig här hemma att jag ska åka med...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: miamiamia
·
Körning Jag har letat efter Sidbäcks "Skogskörning med häst", men kan inte hitta den nånstans. Finns det någon annan bra bok om skogskörning?
Svar
8
· Visningar
2 472
Senast: Trissa
·
Körning Äntligen har selen kommit:rofl: Hur tycker ni den sitter? Själv tyckte jag det såg ganska bra ut... fast det här är ju "min" första...
Svar
10
· Visningar
1 084
Senast: Eqetan
·
Körning "Kan" man galoppera med loksele och rockard? För att svara på min fråga utifrån det jag läst, skulle jag själv svara "ja, om du har...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: Madelene
·
Körning Ni som "ställt om" era hästar till träns med skygglappar, hur gick det? Ska till slut köpa nu när jag får tillbaka på skatten och vill...
Svar
8
· Visningar
894
Senast: Asa_S
·
Körning Jaha, nu har den varma hösten i kombination med enormt mycket vinterpäls ställt till med problem. Shettisarna får problem under...
Svar
18
· Visningar
1 942
Senast: Asa_S
·
Körning Det har varit åtskilliga trådar en tid tillbaka där man undrar vad en svängel är och hur den används. Här har jag en bild! Rockarden...
Svar
5
· Visningar
1 491
Senast: MittNyaJag
·
Körning ... vår nya häst! Det är säkert 15 år sen jag satt i en rockard, men åhh vad kul det är:D ! Pålle är en kallblodstravare o snäll...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: Madelene
·
Körning Jag ska köpa ett körbett till min nordsvensk. Nu är jag inne på småpetitesser, men vilket tycker ni är snyggast? Jag har fått för mig...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: Fia-Lina
·
M
Körning Hej hej Är på gång att köpa en vagn till min ny inkörda frieser. Behöver lite råd angående köpet. Ska köpa en rokard. Och jag har...
Svar
11
· Visningar
1 163
Senast: Qia
·
Körning hej! ja då var det premiär för mig att visa körbilder på min fjording! ni minns säkert att jag skrev här för några månader sedan om...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: Beppo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka