Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Körning Hur mkt skulle man kunna ta för en globusvagn till shettis som endast är använd en gång? Tycker att det är jättesvårt att veta sånt.
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Fjunet
·
P
Körning Hej mine venner. Valdemar ringde mig i går och vill att vi skull fare till backen idag igen. Och visst lät det trevligt. Han skull ta...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: åke
·
Körning Ja, jag säger skakel, skakelrem, skakelhållare, skaklar. Men andra säger skacklar eller skalmar/skalmrem. Sen har vi...
Svar
8
· Visningar
4 590
Senast: Solstrimma
·
T
Körning Hur ska jag göra? Min Vetrinär va ut igår o konstatera att min nyköpta häst har så dålig rygg så jag ej får lägga på sadel. Jag ska...
Svar
14
· Visningar
1 296
Senast: _L_
·
S
Körning tänkte att jag skulle köpe en bröstsele (tedex) därifrån men tänkte fråga lite först. cob hur stor är den selen? hon är unghäst och...
2
Svar
33
· Visningar
5 712
Senast: Rebby
·
Körning Hittade av en slump denna sidan..helt otroligt vad mycket olika selar till kanonpriser. gånga med 1,25 på alla priser. ex sele på...
Svar
9
· Visningar
1 211
F
Körning Hejsan. Kör min travhäst mycket och börjat köra in min snart fyra åring lite smått. Har hitills bara lånat vagn en med dessutom snea...
2
Svar
39
· Visningar
2 791
Senast: åke
·
Körning Hej! Behöver något litet råd från de som tidigare har kört in hästar. Kort bakgrund: Min häst är nu 3år. Tömkörd sedan 1,5 år...
Svar
3
· Visningar
1 076
Senast: _L_
·
Körning Till alla som kör shetland hittade jag en trevlig sida. denna länken innehåller bilder från en inkörning...
Svar
8
· Visningar
1 279
Körning Hej alla. Jag har rätt nyligen börjat använda linhållare till draglinorna. Upptäckte att de svängde mycket i trav. Först band jag...
Svar
8
· Visningar
2 112
Senast: Nora
·
Körning Jag tänkte då att min travtränade varmblodskille kunde dra lite vagn med sin matte och barnen. Har ställt in mig på en rockard. Men vad...
2
Svar
22
· Visningar
1 800
Körning Hej! Jag har tänkt att köpa Börjes körsele de luxe till min Islandshäst. Hur vet jag vilken storlek han ska ha? Hur mäter man?Och vad...
Svar
8
· Visningar
1 402
P
Körning Jag bruk sitt och titt på gamle tråder på körning ibland. Nu undrer jag vart dom gamle har tagit sin kos. Det finns så månge som har...
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: Dorinda
·
Körning Hur långa ska skaklarna på en rockard vara för att dom ska passa bra till en häst på 160?? Hur breda ska dom vara där man fäster dom...
Svar
9
· Visningar
1 254
Körning Jag planerar att köra in min islandshäst i sommar och har hittat en begagnad loksele som ser fin ut. Vad ska jag kolla efter? Vilka mått...
Svar
3
· Visningar
1 724
Körning till parkörning, är det 3 eller 4 skaklar i en sådan? Har alltid utgått ifrån att det är 3 men nu när jag börjar fundera förstår jag...
Svar
1
· Visningar
1 055
Senast: Fia-Lina
·
B
Körning ni som har det kan ni tipsa om var man kan köpa. Har sett på equilex men finns det på fler ställen? Inte sånt där fluffigt teddy...
Svar
8
· Visningar
1 063
Senast: Asfolath
·
Körning hej! vad finns det för olika tillverkare i sverige til bra rockarder till vettigt pris? letat runt på nätet men inte hittat något...
2
Svar
26
· Visningar
3 268
Senast: Cämz
·
F
Körning Ska jag vara helt ärlig så fattar jag inte varför man vill ha en måttbeställd vagn? Tar ett exempel: Finns ett enormt halvblod i samma...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: Cämz
·
Körning jag visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden. men jag funderar på att köra in min arabvalack. han går jättefint att tomköra...
Svar
18
· Visningar
1 498

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka