I
Idka
Sv: Någon som har någon bra erfarenhet om denna vagn och sele?
Aha! Tyckte de satt långt fram men det kanske blir så med rockard?
Aha! Tyckte de satt långt fram men det kanske blir så med rockard?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag är själv student, och bor ensam 120 mil från närmsta släktning. Att jag ändå lyckas spara ihop till maratonsele och bra rockard är tydligen ett under?
Vill du bli fattig-skaffa häst, vill du bli barskrapad-börja köra!
Men kul är det!
*fia* skrev:SNIGEL farmor.
jag bad inte om något negativa svar inte heller att du hoppare på å skäller på någon som försöker vara snäll å visa vad som finns på marknaden va la inget fel på den rockarden å stötdämpning kan man vell fixa själv åka till skroten lr nått å köpa stötdämpare.
vet exakt hur hon menar de e faktiskt svårt utan pengar inte så många jobb kan man få heller man för försöka överleva på dom 4000 man kan få för praktik som ska räcka till mesat dels mina älskade hästar.
själv e jag sjukskriven å blev glad för dom ekonomiska svaren jag fick av folks som jag bad om kan aldrig i mitt liv bara punga fram 5000:- dom pengar jag har får jag slita ihopp (kommer inte så långt annars me pengarna fast man vill)
de gäller å snäla å spara har man två hästar som rids å två hästar som ska ha utrustning, två hästar som körs då måste man välja billiagre saker spara 8 månader för att kunna tex köpa en bra begagnad sadel utprovat till min unghäst.
alla har de inte så lätt e ensam om alla räkningar å inga föräldrar lr pojkvänner som hjälper en med bidrag.
VILL gärna ha mer bra SNÄLLA hjälp med ekonomiska vagnar osv.
Idka skrev:Aha! Tyckte de satt långt fram men det kanske blir så med rockard?
åke skrev:Jag har köpt en kanor rockard till en b-ponny med Observera HÖG sits för 1500kr. Behövde bara lacka om den lite.........
Liiite onödigt kanske.Gullan86 skrev:visst visst tant farmor
snigelfarmor skrev:bponny är väl ingen match! Har du bild på den?
Som vanligt GULLAN så missuppfattar du för att du inte läser ordentligt. Läs igen... och kalla mig vid mitt hela namn eller Jenny, annars kan du skippa att nämna mitt namn/nick. Använd gärna stor bokstav och punkt.