Tips på rockard?

Sv: Tips på rockard?

JennyK skrev:
Jag är riktigt nyfiken på den rockarden. Den är ju så snygg!:banana: Får vi rapport imorgon kväll om hur den var att köra?

Vilken känsla!!!!! :bump:
Vagnen kändes jättehärlig! har ju bara kört en låg "vanlig" rockard på bilaxel innan så känslan att sitta högre upp och verkligen se över hästen var ju underbar! :banana:

Har inga som helst klagomål på vagnen!
Kändes jättebra att köra! Å hästen verkade inte ha något emot den heller så! hihi ;)

RebeckaKihlberg skrev:

Kan rekommendera dig att köpa en... Även om du tyckte det var långt att köra!
Känner du ingen som har en skåpbil du kan låna?
Det gjorde vi å det var verkligen supersmidigt att slippa köra med släp å så!

Vi har egen "lastbil" så de är inget problem så..men dom dricker en del och känns lite väl att åka hela vägen till Åtvidaberg....men vi får väl se..sugen är man ju..så man kanske kan lösa de ändå

Gick väl diesel för ca. 1000kr när vi körde... Nu har du ju 8 mil längre än oss ungefär men det är ju ingen jätteskillnad i avståndet!
Vi körde med en Mercedes Sprinter!
Tyckte inte att det var någon jättekostnad om man lägger det till summan man ska bet. för själva vagnen så....

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
720
Senast: Görel
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: bobbbo
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
363

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka