Ni med kallblod

Sv: Ni med kallblod

Wow, vad snygg han var i lila träns!! :banana: Synd att inte mina fjordingar passar i såna färger, kunde ju varit lite kul. ;)

Jo, det är väl kameravinkeln som luras, han står ju liksom närmast kameran... Sen är jag ju faktiskt bara 152 cm lång :angel: , så han är ju trots allt 4 cm högre än mig.

Här är ett foto där vi ser mera proportionerliga ut, från i vintras.
lunestormojag.jpg
[/IMG]

;) Ja, på första bilden ser han ju ut att vara en meter högre än dig! Konstigt vad olika vinklar kan lura ögat. De andra bilderna ser ju mer proprtionerliga ut. :)

JennyK skrev:
Wow, vad snygg han var i lila träns!! :banana: Synd att inte mina fjordingar passar i såna färger, kunde ju varit lite kul. ;)
Tack!! Jaha Lukas gillar färger... eller hans mamma gör det i alla fall ha-ha!!!!

Tur att han inte bryr sig så mycket om sådant tjafs. Mat däremot bryr han sig mycket om...

~Ingrid

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Lavinia
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 328
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 203
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar