Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Vad tycker ni om de plater som ni tävlat på/besökt? Vad är bra/dåligt på de olika platserna? Var tävlar ni helst och vilka undviker ni...
Svar
0
· Visningar
1 267
Senast: mamman
·
Western Hej! Jag kollar efter en bomlös sadel åt min arab. Är det NÅGON som kan hjälpa mig:) Vore så oerhört tacksam. Vill ha en bomlös...
Svar
9
· Visningar
2 401
Senast: Terese
·
Dressyr Precis som rubriken säger så undrar jag vad ni tycker angående svart och mörkblå tävlingsutrustning. Jag har alltid har haft svart men...
2
Svar
28
· Visningar
6 619
Senast: LadyLusifer
·
Tävling Nu har jag sökt runt här lite i tidigare trådar men jag känner att jag ändå måste ställa frågan; Hur gör jag om jag vill tävla...
Svar
1
· Visningar
1 548
Senast: hermulen
·
G
Islandshäst Igår fick vi hem smhn och har hängt upp på laduväggen åt hästarna:D Vi började med att fylla nätet halvfullt o resten på marken. Till...
2
Svar
20
· Visningar
4 646
Senast: Pinkpet
·
Islandshäst Ni som fyllt 50 och har (islands)häst, hur får ni orken att räcka till? ;) Hur rider/tränar ni? Vill gärna ha lite peppning när jag nu...
2
Svar
35
· Visningar
4 812
Senast: gubbtjyv
·
Islandshäst När man skall rida in hästar sägs ju rundpaddock vara ett mycket bra verktyg. Jag har tänkt bygga en sådan iår inför att mina små skall...
Svar
17
· Visningar
2 757
Senast: VLMF
·
Islandshäst Varje år är det samma sak – denna tid på året poppar det upp annonser på åringar födda 2012, som bjuds ut till mycket låga...
2
Svar
39
· Visningar
5 710
Senast: Lobelia
·
Körning Jag får ev. hem ett kallblod på 10 år, riden men inte inkörd. Vad finns det för risker med att köra in en så pass "gammal" häst? Eller...
Svar
5
· Visningar
2 297
Senast: Mli
·
Distans Är nu på väg att köpa ny sadel. Det blir en Sensation Ride. Men vilken modell ska jag ha? Jag väljer mellan G3 med G4-sits, som är...
2 3
Svar
47
· Visningar
15 702
Senast: Gullan86
·
Hoppning Tycker allt att även hoppnissarna ska ha en favoritfototråd:D! EN bild per häst och det ska vara din absoluta favoritbild från 2012:)...
2
Svar
20
· Visningar
9 071
Senast: TheMariiaG
·
Western Som sagt funderar på equiflex bom bra dåligt? vanlig bom bra/dåligt?
2
Svar
31
· Visningar
7 631
Senast: maja_70
·
Western Nu i OS-tider slår det mig att det vore så himla roligt att få se ett längre reportage från någon westerntävling, oavsett land och...
Svar
4
· Visningar
2 006
Senast: wrangler
·
Trav Hittade en video på youtube, vad e det som har gått fel med denne inkörningen...
Svar
13
· Visningar
2 426
Senast: Corminta
·
Islandshäst Bra tips behövs när man rider ut. Paddocken fungerar bra då man kan lägga en volt och få tillbaka rätt tempo. Men paddocken är just nu...
2
Svar
26
· Visningar
4 823
Senast: fiaskurken
·
Körning Vi har tänkt bygga en egen rockard. Har tillgång till duktig svetsare. Det jag funderar mest på är hjulen, har sett att flera byggt...
Svar
0
· Visningar
1 428
Western Hej ! Håller på att försöka lära mig mer om western, men då jag bor i norrland så finns de ingen westernbutik på så där 50-60 mil...
2
Svar
37
· Visningar
6 718
Senast: IngaLena
·
Distans Jag planerar att ta med mig familjen och åka och tävla i Sverige men vill då kombinera en fin och härlig bana med fin natur med ett...
Svar
10
· Visningar
3 751
Senast: karingadde
·
Western 10 år sen. ..jag hade fått min dotter i Kina och ridningen fick stå tillbaka helt. Som tur var så hade jag duktigt folk som kunde rida...
Svar
4
· Visningar
1 702
Senast: Sylvatica
·
Islandshäst Tänkte börja tävla gædingakeppni i år och blir inte riktigt klok på vilken ryttarlicens som krävs. Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: rakel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix