Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Har en fråga angående islandsträns. Min valack är av modellen stor isis och på grimmor behöver han "full" på vissa modeller. Jag köpte...
Svar
11
· Visningar
2 188
Senast: LindaKL
·
Trav Nån som kan vara vara snäll å förklara för mig hur Järvsöfaksbett inverkar på hästen? Har ett bett liggande hemma å funderar på å testa...
Svar
15
· Visningar
5 554
Senast: juvelen
·
Hoppning går igenom en hel del gamla resultat, och i början på 80-talet finns det resultat från Msv A för B-ponnyer. nån som har koll på om...
Svar
0
· Visningar
1 498
Senast: shebeen
·
Islandshäst Jag behöver tips på hur hårt jag kan belasta min unghäst 5 år som har stått i ca 6 mån efter inridning pga ett hovproblem som nu är...
Svar
1
· Visningar
1 097
Senast: tina_sj
·
Tävling Kryptisk rubrik. Här är förklaringen: Dotterns tränare sa idag på klubbens tävlingsmöte att hon vill att eleverna betalar tränarens...
Svar
3
· Visningar
2 124
Senast: Pegasus63
·
Western Har tagit över ett äldre sto som är en paintkorsning. Hon är född 1994 och är efter Jj Barred King och hon ska heta Jj Lady Hawk. Jag...
Svar
17
· Visningar
3 510
Senast: wrangler
·
Tävling Vad tycker ni om de plater som ni tävlat på/besökt? Vad är bra/dåligt på de olika platserna? Var tävlar ni helst och vilka undviker ni...
Svar
0
· Visningar
1 268
Senast: mamman
·
Western Hej! Jag kollar efter en bomlös sadel åt min arab. Är det NÅGON som kan hjälpa mig:) Vore så oerhört tacksam. Vill ha en bomlös...
Svar
9
· Visningar
2 402
Senast: Terese
·
Dressyr Precis som rubriken säger så undrar jag vad ni tycker angående svart och mörkblå tävlingsutrustning. Jag har alltid har haft svart men...
2
Svar
28
· Visningar
6 623
Senast: LadyLusifer
·
Tävling Nu har jag sökt runt här lite i tidigare trådar men jag känner att jag ändå måste ställa frågan; Hur gör jag om jag vill tävla...
Svar
1
· Visningar
1 548
Senast: hermulen
·
G
Islandshäst Igår fick vi hem smhn och har hängt upp på laduväggen åt hästarna:D Vi började med att fylla nätet halvfullt o resten på marken. Till...
2
Svar
20
· Visningar
4 648
Senast: Pinkpet
·
Islandshäst Ni som fyllt 50 och har (islands)häst, hur får ni orken att räcka till? ;) Hur rider/tränar ni? Vill gärna ha lite peppning när jag nu...
2
Svar
35
· Visningar
4 812
Senast: gubbtjyv
·
Islandshäst När man skall rida in hästar sägs ju rundpaddock vara ett mycket bra verktyg. Jag har tänkt bygga en sådan iår inför att mina små skall...
Svar
17
· Visningar
2 758
Senast: VLMF
·
Islandshäst Varje år är det samma sak – denna tid på året poppar det upp annonser på åringar födda 2012, som bjuds ut till mycket låga...
2
Svar
39
· Visningar
5 712
Senast: Lobelia
·
Körning Jag får ev. hem ett kallblod på 10 år, riden men inte inkörd. Vad finns det för risker med att köra in en så pass "gammal" häst? Eller...
Svar
5
· Visningar
2 297
Senast: Mli
·
Distans Är nu på väg att köpa ny sadel. Det blir en Sensation Ride. Men vilken modell ska jag ha? Jag väljer mellan G3 med G4-sits, som är...
2 3
Svar
47
· Visningar
15 707
Senast: Gullan86
·
Hoppning Tycker allt att även hoppnissarna ska ha en favoritfototråd:D! EN bild per häst och det ska vara din absoluta favoritbild från 2012:)...
2
Svar
20
· Visningar
9 071
Senast: TheMariiaG
·
Western Som sagt funderar på equiflex bom bra dåligt? vanlig bom bra/dåligt?
2
Svar
31
· Visningar
7 633
Senast: maja_70
·
Western Nu i OS-tider slår det mig att det vore så himla roligt att få se ett längre reportage från någon westerntävling, oavsett land och...
Svar
4
· Visningar
2 007
Senast: wrangler
·
Trav Hittade en video på youtube, vad e det som har gått fel med denne inkörningen...
Svar
13
· Visningar
2 427
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund