Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan precis som rubriken säger.. råkade ropa in ett par sånna här på tradera just för 157:- hon hade köpt dom för 1200:- dom är sprillans nya...
Svar
4
· Visningar
3 199
Senast: MaRomer
·
Islandshäst Sitter och funderar på vad man ska ha på fötterna när man rider. Har under en tid ridit med bara ridskor men vill hitta något som ger...
2
Svar
27
· Visningar
4 955
R
Övr. Grenar Hej! Jag har gått gymnasiet i en termin men funderar på att byta till Plönninge i höst. Är sjukskriven nu och kommer nog att vara det...
Svar
5
· Visningar
2 192
Senast: Lindah
·
Dressyr Har letat i TR men hittar inte svar på min fråga.....någon här som vet? Om ett ponny ekipage är uppklassat från lokal tävling får...
Svar
4
· Visningar
1 766
Senast: Lagren
·
Trav Hur ser nedärvningen ut av halsproblem? Vågar man avla på ett sto som haft det? Jag har hittat ett sto som uppfyller mina ganska...
Svar
4
· Visningar
1 977
Senast: solros
·
M
Islandshäst Hej! Här kan vi dela med oss av våra tävlingserfarenheter, så att det ska gå så bra som möjligt för oss alla ute på tävlingsbanorna. :)...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 565
Senast: JECKA
·
Övr. Grenar Kort och gott, nagon som ska dit?
Svar
0
· Visningar
1 549
Senast: _Viva_
·
Körning 0Någon som köpt sele på ebay? Som t.ex. denna låter ju bra och kostar betydligt mindre än liknande hemma...
Svar
6
· Visningar
1 661
Senast: kolblakkur
·
Islandshäst "Ky rotary tredelat Pelham Ledat. Unik världspatenterad led som ger total 3-dimensionell rörelsefrihet." Kollade på detta pelham...
Svar
0
· Visningar
826
Senast: SoNo
·
Islandshäst Jag skulle vilja ha lite alternativ på billiga lösningar som jag kan rida med medans jag väntar på sadeln som kan ta några månader...
2
Svar
25
· Visningar
4 146
Senast: Inverness
·
Islandshäst Dags för en sån här tråd för 2013 tycker jag! Är det några som har varit ute och tävlat redan? Vintermästerskapen? Vilka tävlingar...
Svar
18
· Visningar
2 443
Senast: Kia_Fia
·
Dressyr Har för mig att det fanns en sån tråd innan, men jag hittar den inte. Vore kul med en tråd med lite misslyckade bilder som man kan få...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
40 683
Senast: Coolfrees
·
Islandshäst Ni som har väldigt lätt travade isisar hur gör ni när ni ska försöka jobba eran häst i låg form i tölten? Min häst kommer in i trav...
Svar
12
· Visningar
5 032
Senast: Minett
·
Körning Hej! Isabell heter jag :) jag har en 21 år gammal super pigg fjording! jag har precis kört in henne men jag har kört mycket när jag var...
Svar
6
· Visningar
1 443
Senast: Anna_
·
Islandshäst Har en fråga angående islandsträns. Min valack är av modellen stor isis och på grimmor behöver han "full" på vissa modeller. Jag köpte...
Svar
11
· Visningar
2 182
Senast: LindaKL
·
Trav Nån som kan vara vara snäll å förklara för mig hur Järvsöfaksbett inverkar på hästen? Har ett bett liggande hemma å funderar på å testa...
Svar
15
· Visningar
5 541
Senast: juvelen
·
Hoppning går igenom en hel del gamla resultat, och i början på 80-talet finns det resultat från Msv A för B-ponnyer. nån som har koll på om...
Svar
0
· Visningar
1 494
Senast: shebeen
·
Islandshäst Jag behöver tips på hur hårt jag kan belasta min unghäst 5 år som har stått i ca 6 mån efter inridning pga ett hovproblem som nu är...
Svar
1
· Visningar
1 096
Senast: tina_sj
·
Tävling Kryptisk rubrik. Här är förklaringen: Dotterns tränare sa idag på klubbens tävlingsmöte att hon vill att eleverna betalar tränarens...
Svar
3
· Visningar
2 123
Senast: Pegasus63
·
Western Har tagit över ett äldre sto som är en paintkorsning. Hon är född 1994 och är efter Jj Barred King och hon ska heta Jj Lady Hawk. Jag...
Svar
17
· Visningar
3 510
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix