Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Trav Någon som vet något om denna super-travare? =) Min pålle e nämligen släkt med honom, någon sóm har en släkting till Nevele Pride? Vore...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
25 989
Senast: supersonic
·
Trav Var kan man hitta det fullständiga resultatet? Jag hittar bara summering på asvt. På travsport.se finns de nya inte med under avelshingstar.
Svar
2
· Visningar
1 436
Senast: solros
·
Körning Hej alla ! Denna tåd är för alla som vill hitta nytt och trevligt körfolk ! I närheten där man har sin häst så man kan gemensamt ut...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 694
Senast: Fjording
·
Western Brukar det inte finnas en årlig tråd om avel? Nåväl, nu finns det. Har ni några ston som ska betäckas/är betäckta i år? Vilka hingstar...
Svar
4
· Visningar
1 603
Senast: Elanor
·
Körning Nu har jag legat sadlar på hyllan och ska satsa på körning med en shettis. Jag har väl lite erfarenhet inom körning (med fjordingar...
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: alexvb
·
Dressyr Min häst har haft en fin trav med sväv, men nu är den borta och en fyrtaktig liten trav är kvar. Så har ni på dressyrsidan några bra...
Svar
10
· Visningar
2 531
Senast: rostad
·
Trav Som tråden säger skulle jag vilja veta lite hur alla utfodrar sina tävlingshästar, unghästar och de hästar som tränas upp för start...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 564
Senast: Pudding
·
K
Övr. Grenar Kommer någon ihåg den superbra TV-serien om galopp och fullblod som gick i början av 90-talet?! Den handlade om en kille som jobbade med...
Svar
10
· Visningar
6 999
Senast: Bowman
·
Dressyr På senaste tävlingen vi var på var det få starter i sista klassen, 1 bponny, 2 cponny och 2 dponny. Inför tävlingen så var kategori b...
Svar
1
· Visningar
3 249
Islandshäst Är det en kombination som man får rida med på tävling? Eller är det bäst för hästen att ha en hög nosgrimma?
2
Svar
29
· Visningar
6 215
Senast: Saeta
·
Islandshäst Jag har en islandshäst (5 gångare) som e reggad svensk ridponny pga fader okänd.. Får jag tävla med henne? Åka på kurser med...
Svar
4
· Visningar
1 517
Senast: Is
·
Hoppning Hej! Jag är en tjej som verkligen äääälskar att hoppa, och min 7-åriga D-poony gör också det. Jag födde upp henne själv (tsm med mamma)...
Svar
6
· Visningar
1 821
Senast: Zaphira
·
Islandshäst Hej alla! Nu blir det en ny tråd här :o men jag tyckte det kändes mindre rörigt så. Inom en snar framtid kommer jag att köpa ny...
Svar
0
· Visningar
802
Senast: Mel
·
Distans Någon som rider med dem? Erfarenheter och psikter om dem ? Slits dem fort? Tacksam för all info :)
Svar
0
· Visningar
1 716
Senast: Shimzy
·
Trav När jag kikade på dagens travresultat klickade jag in mig på vinnaren i V65-1: Face the Evil. Det var hans 43:e seger i hans 210:e...
Svar
13
· Visningar
2 894
Senast: Monimaker
·
Western Jag var med om en spännande "måste kunna, måste göra" häromveckan, dvs att testa på roping. Men jag kom på att först och främst kan det...
Svar
2
· Visningar
1 146
Senast: Texaz
·
Övr. Grenar Jag visste inte riktigt om jag skulle posta här eller i ridning-forumet, så moderator får väl flytta om det känns lämpligt. En trav-...
Svar
8
· Visningar
3 078
Senast: Bowman
·
Hoppning Jag behöver skaffa nya benskydd till min häst och tänkte på fälttävlansksydden som de säljer på höök, eller någon annan modell. Får...
Svar
10
· Visningar
4 023
Senast: suszz
·
Hoppning Hej! Jag har en ponny som jag aldrig har hoppat barbacka med. Min förra ponny hoppade jag ofta barbacka men inte så högt. Det var en...
Svar
5
· Visningar
2 984
Senast: Zaphira
·
Tävling Hej. Vet inte om jag är riktigt rätt i forumen men jag provar. Jag ska tävla (pay n jump) på söndag och min häst måste vaccineras. Vet...
Svar
16
· Visningar
3 470

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Omröstningar