Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Har hört att det i mitten av april ska komma en ny tidning om just islandshästen, det är hästmagasinet som är utgivare. Någon som vet om...
Svar
3
· Visningar
2 000
Senast: videnlis
·
Islandshäst ja hur hittar man hästar tex i andra länder än i sverige med en viss färg (cremello) endast islandshästar då? söker man på worldfengur...
Svar
6
· Visningar
2 135
Senast: misen
·
Islandshäst Vilka typer av hästar rider ni som inte är islandshästar? Disciplin? Vilket föredrar du -gångartsträning eller något annat tex...
2
Svar
30
· Visningar
4 254
Senast: kryddelydd
·
Western Ok, vilka färger blir det i år? Jag tror att det blir mycket petrol i år och även svart/vitt. Tycker att trenden lutar ditåt. Lila är...
Svar
4
· Visningar
1 065
Senast: sthu
·
Islandshäst vad jag läst här på buke så är det köparens marknad just nu. när man kollar hästnet är det rätt så mycket "billiga" hästar. här i...
Svar
12
· Visningar
2 519
Senast: Lobelia
·
Trav Drar igång nästa dräktighetstråd, för att jag är så himla lycklig:D Rexbo Tösen- Bork Odin
2
Svar
25
· Visningar
6 290
Senast: Kellie
·
Islandshäst Finns det något register där man kan leta upp islandshästar och kolla om dem fortfarande lever?
Svar
1
· Visningar
1 138
Senast: Klockmalvan
·
Islandshäst hur mycket kunde ni, hurdan erfarenhet hade ni och hurdan hjälp fick/behövde ni OM och när ni köpte en unghäst??
Svar
5
· Visningar
1 553
Senast: videnlis
·
Tävling Hej! Jag har nyligen köpt en häst som innehar livstidslicens. Hästen är inte tävlad i år, och licensen är såldedes ej aktiverad för...
Svar
4
· Visningar
2 266
Senast: ameo
·
Distans Köpte ett distansträns i Beta av en ny försäljare här i Sverige. De har sytt fast saxhakar i betthängarna. Hakarna är klumpiga och har...
Svar
7
· Visningar
3 734
Senast: Seabisquit
·
Islandshäst Vad föredrar ni, och varför? :) Har märkt att det skiljer sig väldigt, vissa menar att femgångare är mest kompletta och andra tycker...
2
Svar
24
· Visningar
6 519
Senast: Osterang
·
Körning De enda lokselarna jag har sett som varit i konstläder har varit amish-selar från USA. Någon som vet om det finns fler sorter? De jag...
Svar
4
· Visningar
1 673
Senast: Lydia
·
Islandshäst Jag ska sko idag, bor i sthlms området. Vi har ju fortf snö kvar. Jag skor om var 7-8 v. Får man i slutet på april tävla med...
Svar
3
· Visningar
1 133
Islandshäst Har kikat runt på ett stort antal annonser bara för mitt eget nöjes skull, och nu är jag nyfiken. Förvånas över hur många som måste...
Svar
11
· Visningar
1 970
Senast: Petronella
·
J
Trav Någon som vet något om denna super-travare? =) Min pålle e nämligen släkt med honom, någon sóm har en släkting till Nevele Pride? Vore...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
25 978
Senast: supersonic
·
Trav Var kan man hitta det fullständiga resultatet? Jag hittar bara summering på asvt. På travsport.se finns de nya inte med under avelshingstar.
Svar
2
· Visningar
1 435
Senast: solros
·
Körning Hej alla ! Denna tåd är för alla som vill hitta nytt och trevligt körfolk ! I närheten där man har sin häst så man kan gemensamt ut...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 693
Senast: Fjording
·
Western Brukar det inte finnas en årlig tråd om avel? Nåväl, nu finns det. Har ni några ston som ska betäckas/är betäckta i år? Vilka hingstar...
Svar
4
· Visningar
1 603
Senast: Elanor
·
Körning Nu har jag legat sadlar på hyllan och ska satsa på körning med en shettis. Jag har väl lite erfarenhet inom körning (med fjordingar...
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: alexvb
·
Dressyr Min häst har haft en fin trav med sväv, men nu är den borta och en fyrtaktig liten trav är kvar. Så har ni på dressyrsidan några bra...
Svar
10
· Visningar
2 526
Senast: rostad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama