Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Det här är kanske en jättedum fråga, men jag är väldigt förvirrad nu när jag ska anmäla till tävlingar.. Jag hittar knappt några...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: Boj
·
Fälttävlan Undrar om det är någon som har koll på vad de utländska klasserna/svårighetsnivåerna motsvarar i våra svenska klasser? Det jag har...
Svar
2
· Visningar
1 999
Senast: Novali01
·
Islandshäst Här kan vi presenterar årets föl. Bild och stam och massa gulliga bilder :laugh:
Svar
1
· Visningar
974
Senast: Brolinskan
·
Hoppning Fick en fråga ikväll som jag svarade tvärsäkert på men läste ändå på i TR och blev fundersam på vad där står egentligen. Frågan...
Svar
6
· Visningar
2 211
Senast: Jeps
·
Islandshäst Alla som känner sig manade: Ska vi inte dra ihop en buketräff för oss islandsintresserade? Nu när juletider närmar sig? Jag kan lova...
2
Svar
30
· Visningar
5 690
Senast: Sined
·
Dressyr Många av oss är väldigt seriösa med ridningen. Vi lägger ner mycket pengar på träning och lägger massa tid på våra hästar. Engagemanget...
Svar
18
· Visningar
4 335
Senast: Niela
·
Körning Jag är en "Dressyrryttare" som skulle vilja börja köra min häst. Han är en lydig häst, hyffsat välskolad tycker jag nog, men det kanske...
2
Svar
27
· Visningar
4 790
Senast: Pallen
·
Hoppning Hur kommer ni se ut på tävlingsbanan 2013? :laugh: Ös på med bilder och låt oss inspireras!
2
Svar
27
· Visningar
7 809
Senast: Messy
·
Tävling Nu har jag via tdb anmält mig till en "Pay & Jump hoppträning för alla Klubb tävling i Hoppning ridhäst" via tdb. Då behöver väl varken...
Svar
2
· Visningar
1 370
Senast: Dorinda
·
Islandshäst Någon som kan tipsa om prisvärda mörkbruna träns?
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: pulkaskurk
·
Tävling Hej! Jag har tänkt att börja tävla lite små lokala hopptävlingar med min 5 åriga C-ponny. Måste man ha mätintyg då? Vad är det...
Svar
2
· Visningar
1 730
Senast: Ponylove
·
Distans Med risk för att verka lite trög så skulle jag behöva hjälp med reglerna för FEI-tävlingar i Sverige: Var hittar jag propositionerna...
Svar
4
· Visningar
2 303
Trav Bästa bettet till ett kallblod som blir tung då man kör?
Svar
1
· Visningar
1 478
Senast: Pudding
·
Övr. Grenar Är det någon som vet hur långa Jägersros banor är? Ascott och tävlingsbanan.
Svar
1
· Visningar
1 644
Islandshäst När man läser annonsrubrikerna som dyker upp i högerkanten, så är det en väldigt stor del av annonserna som gäller islandshästar. Beror...
Svar
8
· Visningar
1 717
Senast: Klockmalvan
·
Dressyr min lilla donna har ju bestämd sig för att vänster galopp inte existerar. NEJ och åter NEJ. vi jobbar på det och det är trolige bara att...
2
Svar
24
· Visningar
5 101
Senast: vinkelina
·
Hoppning När jag sitter och kollar på hoppning på teve så brukar jag fundera på hur mycket ryttarens vikt spelar in? Det bara måste ju vara så...
Svar
4
· Visningar
2 762
Senast: Mabuse
·
Körning Hur får man med sig både häst och vagn till körträning/körtävling?? :o Hur stor häst har du? En häst eller flera? Vad för sorts...
2
Svar
26
· Visningar
8 647
Senast: gulkiwi
·
Dressyr Om allt går som planerat ska jag debutera i Msv B under året, nu är jag nyfiken på vilket av programmen som just du tycker bäst eller...
Svar
10
· Visningar
2 336
Senast: LECH
·
Islandshäst Jag ska snart köpa mig en sensation sadel men vilken färg? Jag har kommit in på brunt då hästen är vit black. Kan inte bestämma mig...
2
Svar
25
· Visningar
3 659
Senast: Merope
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve