Vi som vill hitta trevligt sällskap för att ut och köra i skogen /på träning

Sv: Vi som vill hitta trevligt sällskap för att ut och köra i skogen /på träning

*kl*

Är det förresten någon som bor i närheten av Rydaholm/Bor/Horda ? Jag kommer inom kort köpa egen transport och kan äntligen börja ta mig iväg med min pålle. Har dock inte löst det med att få med vagn än...

Sv: Vi som vill hitta trevligt sällskap för att ut och köra i skogen /på träning

Det finns mycket skit att mocka och hästar att pussa och jobba med :D (PM vidare...)

Åh, trevligt :) Har haft nordsvenskar själv :) Kan även mocka skit, vill mest bara få komma ut från mitt tråkiga studentrum lite :)

*KL*
Någon i Tystbergatrakten som vill ha körsällskap? Jag har häst och transport, men lånar helst vagn om vi ska ta oss iväg (han är van med olika vagnar. Nu har jag en typ flakvagn "hemma").
Kanske någon här i närheten som har harv eller annat "roligt" att provköra? Rappe är körd för harv men jag har bara kört det en gång med honom, resten har utbildaren kört.

Jag kör en shettis och en c-ponny i åkersberga. Körsällskap ibland vore kul:)
Kan endast ta med mig shettisvagn i bilen, c-ponnyns får inte plats:(. Eller om du skulle ha shettis eller c-d ponny så har jag vagnar att låna om du tog dig till mig. Om det finns nån mer än jag som kör dvs:)?

gadriel: Jag bor i gnosjö. Jag håller på att renovera min rockard, men sen ska jag köra lite med min fd. travare. (hon är inte körd på 5-6 år) så det ska bli spännande att börja göra det till våren/sommaren

Låter spännande, hoppas det går bra! Kikade på travare när jag skulle köpa körhäst men sen blev det en fjording iaf :)

Hej, söker trevlig groom i kalmartrakten. Är gärna groom till någon om det behövs.

Söker gärna körsällskap till Borås-trakten.
Har en 3-årig halvblodskorsning som vart inkörd i höstas.
Nu har vi börjat komma igång efter vintervilan och vill gärna ha sällskap på våra turer. :)

Jag finns strax utanför Borås! Vart finns du?

Men du! Då kanske jag kan släpa med mig min cob till dig någon dag och kolla hur det är med körningen? Hon är ordentligt inkörd som ungponny men det är typ sju år sedan.

Hejhej!
Isabell heter jag, jag har 2 finfina fjordingar! Vi finns i karlskrona men någon i blekinge bara hade varit kul! Hade varit så kul att köra med någon! Hör gärna av er :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 526
Senast: Queen
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 735
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar