Tävlingstips!

Sv: Tävlingstips!

Ph herregud, sitter och letar i gamla trådar efter intressant inlägg och kommer över detta!
:) Jag har skrattat något så OTROLIGT när jag läste detta, STORT TACK för att dud elade med dig och jajjamen, nu kanske man börjar tävla, efter att ha läst detta inser jag ju att man KAN kämpa sig uppåt!!!:bump:

Nej verkligen inte. Han är redan proffs!

FreSus> Glad att vara till glädje ;) Klart du ska våga dig ut och tävla, det är jätteroligt!

kl

Trådlyft!

Jag och Tjockisen ska ut på vår första tävling nånsin ( en liten klubbtävling bara) och vi har verkligen NOLL erfarenhet. Hur gör man?
Vi har anmält oss i skritt, trav och galopp, samt firmakeppni. Tölt har vi inte tränat på ett endaste dugg, så det skippar vi ;)

Det borde väl inte vara så viktig vad man har på sig på en sån skojtävling?

Hjääälp vad har jag gett mig in i, Tjockisen lär ju inte ens gå framåt öht :eek:

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 096
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 134
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 333
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 118
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve