Tävlingstips!

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Mandiie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 6 595
Sv: Tävlingstips!

Ph herregud, sitter och letar i gamla trådar efter intressant inlägg och kommer över detta!
:) Jag har skrattat något så OTROLIGT när jag läste detta, STORT TACK för att dud elade med dig och jajjamen, nu kanske man börjar tävla, efter att ha läst detta inser jag ju att man KAN kämpa sig uppåt!!!:bump:

Nej verkligen inte. Han är redan proffs!

FreSus> Glad att vara till glädje ;) Klart du ska våga dig ut och tävla, det är jätteroligt!

kl

Trådlyft!

Jag och Tjockisen ska ut på vår första tävling nånsin ( en liten klubbtävling bara) och vi har verkligen NOLL erfarenhet. Hur gör man?
Vi har anmält oss i skritt, trav och galopp, samt firmakeppni. Tölt har vi inte tränat på ett endaste dugg, så det skippar vi ;)

Det borde väl inte vara så viktig vad man har på sig på en sån skojtävling?

Hjääälp vad har jag gett mig in i, Tjockisen lär ju inte ens gå framåt öht :eek:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 397
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 034
Hundträning I fredags kom min adoptivhund från ett shelter i Rumänien. Han är runt 5–6 månader gammal, och som ni kan tänka er har det varit en stor... 2
Svar
34
· Visningar
5 182
Senast: Sel
·
Hundträning Hej jag har fått ta även en schäfer på 2 år som är oplacerad pga av föra ägaren hade misshandlat henne, Hon är osäker men tillgiven...
Svar
1
· Visningar
398
Senast: Springer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka