Misslyckade tävlings/träningsbilder

Sv: Misslyckade tävlings/träningsbilder

kl

Ska försöka starta min 5-åriga arabmärr (med skräphumör) i lite dressyr och hopp på klubbnivå i höst/vinter. Får väl se om jag kommer förbi med lite roliga bilder då. Idag är vi på stadiet "man får inte sparka när matte gör galoppfattningar!" :o Hoppas att man kan lyckas få bukt med det med lite tränarhjälp efter unghästfinalen i slutet av månaden. 1-1.5 veckas vila, sen bär det iväg till tränare och mjukstartar lite bannemig!

Tyckte jag kände igen miljön. En gång i tiden visste "alla" i MRS vem jag var :D, men jag flyttade för lite drygt 10 år sedan

Precis som Frida svarade är det Mölltorp. Andra på nybyggda stora utebanan. :)

Jag fanns med på den tden också, kanske minns dig?

MissFideli: Jag är rädd att dom bilderna hamnade i papperskorgen dock :angel:

Äsch
pfft1.gif

:D

Precis som Frida svarade är det Mölltorp. Andra på nybyggda stora utebanan. :)

Jag fanns med på den tden också, kanske minns dig?

Kanske det :)

Jag satt med i både styrelse och tävlingssektion. Den hästen de flesta förknippar mig med är "Killen" (Royal Design)

358e069.jpg

Uppvisning från ett ridläger. Ser ut som hästen ska falla framlänges:D snygg sists har jag oxå...:d Mamma är väl inte världens bästa fotograf om man säger så... ;)

Sekunden efter var vi på väg i motsatt riktning :D

Been there, done that. Med fotograf också. :D Och ja, jag satt helt i mina egna tankar (typ "shit vad bra det går, hon är så lugn och fin":p) , därav uttrycket. Jag har en hel serie men den bespar jag er. ^^

gulloggla2010225.jpg

Hahaha, underbart! In med resten av bilderna tycker jag allt! ;)

Hahaha! Är de inte underbara när de bjuder på sådana överraskningar? :D

vattenskoj_zpsb2a765ba.jpg
[/IMG]

söt hästen första gången på terrängbanan :p vattnet var skit läskigt att gå ner i :rofl: väl nere var det inga problem, men att gå ner :p
(konstigt nog så har min häst den enda av oss som har normalt ansiktsuttryck, men sen var det ju hon som orsakade kaoset XD)

:rofl: Underbart! Det ser ut som ni tittar på samma sak. Typ en gigantisk hästätande boa eller nåt:D

Ska och provrida en eventuell medryttarhäst i morrn, så jag gick igenom lite bilder för att "peppa" mig då jag har haft ett uppehåll på snart 6år...

Ingen vidare "pepp" .. men men ... :rofl::rofl::rofl:

... "hopp-o-galopp"...
PICT0578.jpg

PICT0576.jpg

töltgrodskutt? mit halvblod är väldigt duktig på den gångarten ibland :p

töltgrodskutt? mit halvblod är väldigt duktig på den gångarten ibland :p

Ja men givetvis! Den här hästen är av den mindre välkända rasen Tjurskallig travare, jag hade glömt att det var en av deras speciella gångarter!

*KL*

dsc_0305red_73462089.jpg

Här är en "snygg" bild på pållen för nått år sen, när vi skulle ta fina bilder i snön, det gick ju bra:D:angel:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 384
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 597
Senast: Mia_R
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 767
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve